וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אני לא שופט את השחקנים שלי אם יש להם ערב רע"

12.1.2021 / 23:49

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר מה לא עבד בהפסד לאולימפיאקוס: "המשחק הוכרע על כמה דברים שהיו יכולים להיות שונים - ריבאונד שפספסנו, זריקות שהחטאנו, לא רוצה שזה ישפיע לקראת באסקוניה". ברצוקאס: "עשינו עבודה מצוינת על ווילבקין"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
אכזבה. ספרופולוס/דני מרון

אכזבה גדולה במכבי תל אביב. האלופה הישראלית הפסידה הערב (שלישי) 89:87 לאולימפיאקוס אחרי דרמה גדולה והארכה ביד אליהו. עבור הצהובים שפספסו הזדמנות מצוינת לצמצם את הפער מהטופ 8 מדובר בהפסד בית חמישי העונה, ולא יהיה להם זמן רב להתאושש: כבר ביום חמישי תתייצב בהיכל באסקוניה. סקוטי ווילבקין הצטיין עם 25 נקודות אך החטיא זריקת עונשין מכרעת, אלייז'ה בריאנט יכול היה לנצח את המשחק אך החטיא מחצי מגרש.

"זה היה משחק צמוד כמו שכולם ראו, נלחמנו עד הסיום בשביל להשיג את הניצחון, המשחק הוכרע על כמה דברים שיכלו להיות שונים", סיכם יאניס ספרופולוס. "ריבאונד אחד שפספסנו, עבירה מוקדמת ששלחה אותם לקו, כמה זריקות פנויות שהחטאנו בזמן החוקי שהיו מכריעות. זאת תוצאה רעה, אנחנו לא מרוצים, אבל נמשיך. יש לנו משחק עוד יומיים נגד באסקוניה, החשיבה שלנו זה לשכוח מהמשחק הזה ולהתמקד במשחק הבא. אני לא רוצה שהמשחק הזה ישפיע על המשחק הבא".

המאמן היווני הוסיף ואמר: "אני אוהב את השחקנים שלי ואני לא שופט אותם אם יש להם ערב רע. אולימפיאקוס צופפו את הצבע ולא נתנו לנו לקלוע זריקות מבפנים. היו לנו זריקות פנויות, אבל לפעמים כשאתה פנוי לגמרי אתה מחטיא, נכנסים ללחץ וזה ממשיך. אלה לא דברים מנטאליים ומקצועיים, אני אנתח את המשחק עם השחקנים שלי ולא איתכם, אני אגיד להם מה אני רוצה לראות אחרת. נלמד מהמשחק הזה".

גאורגיוס ברצוקאס מאמן אולימפיאקוס. דני מרון
מרוצה מהעבודה על ווילבקין. ברצוקאס/דני מרון

בצד המנצח, סיכם יורגוס ברצוקאס: "שתי הקבוצות היססו ברבע הראשון, אבל המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה, במיוחד בשבילנו, עשינו עבודה מצוינת על ווילבקין והנענו את הכדור טוב מאוד. אני נותן את הקרדיט לשחקנים, מאמץ קבוצתי מצוין. היינו הרבה יותר טובים בסיטואציות שמכבי רוצה לשחק, במיוחד מול ווילבקין. חוץ מכמה טעויות שעשינו כשנתנו לו שתי זריקות טובות, עשינו עבודה טובה. למכבי יש שתי קבוצות, אחת עם האנטר, והחילופים בהגנים, והקבוצה השנייה עם הגבוהים האחרים, צריכים לדעת להתמודד עם זה. קוסטס סלוקאס הוא המנהיג שלנו והוא משחק בשביל החברים שלו, הוא לא אנוכי, הוא במצב פיזי הרבה יותר טוב מתחילת העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully