וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 שנים עברו, אך לא הרבה השתנה: אדגר דווידס הורחק במשחק הבכורה שלו בפורטוגל

ההולנדי שעזב את בארנט ב-2014 אחרי שספג 3 כרטיסים אדומים ב-6 משחקים, חזר לכר הדשא אך הורחק כבר במשחק הראשון שלו כמאמן אוליאננסי

כשאדגר דווידס החליט לתלות את הנעליים אחרי הקדנציה הקצרה בקריסטל פאלאס בעונת 2010/11, הוא כנראה חשב שזה הסוף. שהקריירה כשחקן על כר הדשא הגיעה לסיומה. אלא שבחלוף שנתיים, הוא החליט לחזור כשמונה למאמן-שחקן של בארנט, שאז שיחקה בליגה הרביעית באנגליה. העונה הראשונה עברה בצורה חלקה למדי, כשההולנדי רשם 28 הופעות, אלא שבעונה שלאחר מכן, משהו כנראה השתבש. דווידס שיחק שמונה משחקים בלבד, כשבשלושה מהם הוא ספג כרטיס אדום. בעקבות זאת, הוא החליט לעזוב ומאז לא שב עוד לכר הדשא - לא כשחקן ולא כמאמן.

עד אתמול (ראשון). אמש חזר ההולנדי לכר הדשא לראשונה מאז עונת 2013/14, כשערך את משחק הבכורה שלו כמאמן אוליאננסי מהליגה השלישית בפורטוגל, אבל למרות שעברו לא מעט שנים מאז הקדנציה הקצרה שלו באנגליה, נראה שלא הרבה השתנה, כשכבר במשחק הבכורה שלו כמאמן בפורטוגל הוא הורחק, והותיר את קבוצתו ללא מאמן על הקווים.

מאמן אוליאננסי אדגר דווידס. אתר רשמי, אתר רשמי
בכורה לא ממש מוצלחת. דווידס/אתר רשמי, אתר רשמי

למזלו, קבוצתו שמרה על רשת נקייה וסיימה את משחק החוץ שלה ב-0:0. היא ניצבת כעת במקום הרביעי עם 14 נקודות, 12 פחות מהמוליכה ויטוריה סטובל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully