וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן וקורטואה זועמים על קיום המשחק: "זה לא כדורגל. אנחנו לא בובות"

מאמן ושוער הבלאנקוס ביקרו את החלטת הליגה הספרדית: "אי אפשר לשחק בכל מצב. לא היו תנאים לכדורגל". קרוס דווקא מודאג מבעיות אחרות

זעם בריאל מדריד אחרי ה-0:0 אמש (שבת) עם אוסאסונה. עיקר הכעס אצל הבלאנקוס הופנה לראשי הליגה הספרדית, שהחליטו על קיומו של המשחק למרות התנאים הקשים לפניו ובמהלכו. כזכור, הבלאנקוס המריאו באיחור רב למשחק אחרי שהתעכבו במשך שעות בנמל התעופה במדריד, בשל תנאי מזג האוויר הקשים. גם אחרי שהגיעה לפמפלונה בבטחה, חיכה לריאל מזג אוויר סוער.

בליגה הספרדית התלבטו עד לרגע האחרון האם לקיים את המשחק או שמא לדחות אותו כפי שנהגו במשחק בין אתלטיקו מדריד לבילבאו, אולם בסופו של דבר הוחלט שהתנאים באצטדיון מספיק טובים כדי לערוך את המשחק כסדרו.

אוסאסונה השקיעה מאמצים רבים כדי "להכשיר" את האצטדיון למשחק, אבל לאנשי ריאל היו טענות קשות בסיום. "מה שהיה היום, זה לא משחק כדורגל. היה צריך לדחות את המשחק הזה", התלונן זינדין זידאן. "אין ספק שלא היה ראוי לקיים את המשחק. כולנו רוצים לראות כדורגל אמיתי, וזה לא מה שהיה פה היום".

לוקה מודריץ' ריאל מדריד. Alvaro Barrientos, AP
החלטה בעייתית של לה ליגה? מודריץ' על כר הדשא הקפוא/AP, Alvaro Barrientos

טיבו קורטואה המשיך את הקו התקיף של אנשי הבלאנקוס. "אני מודה מקרב לב לעובדים המסורים של אוסאסונה שעשו מה שהיו יכולים כדי להעמיד את האצטדיון במצב הכי טוב שאפשר, אבל לא מבין למה הליגה החליטה להכריח אותנו לנסוע לכאן ולשחק בתנאים כאלה", אמר השוער. "ראשי הליגה צריכים להבין שאנחנו אנושיים. אנחנו לא בובות שיכולות לשחק בכל מצב, ואחריותה של הליגה לדאוג לבריאות שלנו. לכולנו יש משפחות, ועכשיו אנחנו לא יודעים מתי נוכל לחזור למדריד וכמה זמן נצטרך להתעכב כאן".

טוני קרוס העדיף להתמקד בבעיות המקצועיות הרבות של ריאל. "חסר לנו משהו בחלק הקדמי", אמר הגרמני. "שלטנו במשחק אבל לא הצלחנו ליצור מספיק מצבים. הגענו למעט מאוד הזדמנויות. היינו צריכים להראות הרכבה יותר איכות, והמצב של כר הדשא הוא לא תירוץ. שתי הקבוצות שיחקו באותם תנאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully