וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:3 את ססואולו והתקרבה על הצמרת

דנילו (51), ראמזי (82) ורונאלדו (92) עם השער שהשווה אותו לביצאן סידרו לביאנקונרי ניצחון שקירב אותם אל הצמרת

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
כבש בדקה ה-92 את השער ההיסטורי. רונאלדו/רויטרס

המחזור ה-17 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים. אינטר איבדה עוד שתי נקודות חשובות כשסיימה ב-2:2 עם רומא באולימפיקו. יובנטוס הצליחה לצמצם פערים עם 1:3 ביתי מול ססואולו. נאפולי השיגה 1:2 מול אודינזה, לאציו גברה על פארמה 0:2.

אשרף חכימי אינטר. רויטרס
שער יפהפה שלא הספיק לניצחון. חכימי/רויטרס

רומא - אינטר 2:2

הנראזורי פספסו הזדמנות לעלות לפסגה במחזור האחרון כשהפסידו 2:1 לסמפדוריה ונעצרו אחרי שמונה ניצחונות ליגה ברציפות. היום הם היו קרובים לנצח במגרש קשה מאוד, הפעם עם לוקאקו בהרכב, אבל איבדו שתי נקודות בגלל עוד גמגום הגנתי שמאפיין אותם מפתיחת העונה. המארחת פתחה טוב יותר ולורנצו פלגריני העלה אותה ליתרון עם בעיטה חדה מחוץ לרחבה בדקה ה-17. אלא שאינטר עלתה נחושה יותר למחצית השנייה ועשתה מהפך עם בליץ מרשים. מילאן שקריניאר עלה גבוה להרמה של ברוזוביץ' מצד ימין ונגח את השוויון בדקה ה-56. שבע דקות לאחר מכן אשרף חכימי המצוין הפך עם גול יפהפה כשהוא חולף על פני שחקן ומפציץ בשמאל החלשה אל בין החיבורים. אינטר כבר ראתה את הניצחון, אבל ג'אנלוקה מאנסיני הצליח לדחוק את הראש בדקה ה-86 וקבע 2:2 שמשמח בעיקר את מילאן, שכעת נהנית מיתרון של 3 נקודות בפסגה.

ארון ראמזי שחקן יובנטוס. רויטרס
ראמזי חוגג את השער היקר שלו/רויטרס

יובנטוס - ססואולו 1:3

יובה הצליחה לשמור על המומנטום מהניצחון על מילאן במחזור שעבר ורשמה ניצחון ששיפר את מאזנה ל-33 נקודות, שבע מתחת למילאן הראשונה כשהיא גם עם משחק חסר.

פדרו אוביאנג הפקיר את חבריו מססואולו בעשרה שחקנים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי שביצע עבירה אלימה ומכוערת במיוחד על פדריקו קייזה וספג אדום ישיר.

דנילו העלה את יובנטוס ליתרון עם שער נהדר בדקה ה-51. המגן הימני קיבל את הכדור אחרי הרחקה לא מוצלחת של ההגנה ובעט מימין ומ-20 מטר חזק ושטוח אל הפינה הרחוקה את ה-0:1. ססואולו איזנה בדקה ה-59: מנואל לוקאטלי מסר לחאמד טראורה, שהמשיך לעבר גרגואר דפרל והוא בעט מקרוב פנימה את ה-1:1. ארון ראמזי כבש את השני של יובה בדקה ה-82 מקרוב אחרי מסירת רוחב של ג'אנלוקה פראבוטה וחולמנות רשלנית של כל ההגנה, 1:2. כריסטיאנו רונאלדו כבש את השלישי בדקה ה-92 וקבע 1:3. זה השער ה-759 של רונאלדו בקבוצות ובנבחרת במהלך הקריירה והוא השתווה ליוזף ביצאן.

משחקים נוספים:

פארמה - לאציו 2:0
ללאציו: לואיס אלברטו (55), פליפה קאייסדו (67)

אודינזה - נאפולי 2:1
לאודינזה: קווין לזניה (27), לנאפולי: לורנצו אינסינייה (15), טיימואה בקאיוקו (90)

ורונה - קרוטונה 1:2
לוורונה: ניקולה קליניץ' (16), פדריקו דימרקו (25), לקרוטונה: ג'וניור מסיאס (55)

פיורנטינה - קליארי 0:1
לפיורנטינה: דושאן ולחוביץ' (72), לקליארי: ז'ואאו פדרו (החמיץ פנדל, 37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully