וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: לידס הושפלה 3:0 על ידי קרואלי טאון מהליגה הרביעית

הקבוצה מהפרמיירליג הודחה על ידי יריבה מהליגה הרביעית בהיררכיה אחרי מחצית שנייה אומללה. סיטי, טוטנהאם וצ'לסי טיילו. צפו בתקצירים

תקציר ה-0:3 של קראולי טאון על לידס יונייטד בגביע האנגלי/ספורט1

הסיבוב השלישי בגביע האנגלי נמשך היום (ראשון) כשלידס הושפלה והובסה 3:0 על ידי קרואלי מהליגה השנייה, היא הרביעית בהיררכיה האנגלית. מנצ'סטר סיטי וצ'לסי טיילו בקלות מול יריבות נחותות אל השלב הבא.

seperator
קלווין פיליפס שחקן לידס. רויטרס
השפלה גדולה ללידס. פיליפס/רויטרס

קרואלי - לידס 0:3

המארחת מהליגה השנייה, שהיא הליגה הרביעית בהיררכיה האנגלית, עם אחר צהריים שלא תשכח לעולם. קרואלי הקטנטה הביסה בקלות את לידס מהפרמיירליג כשניקולאס צארולה הקפריסאי (50), אשלי נייסזאן (53) וג'ורדן טוניקליפ (70) כובשים ומארגנים סנסציה גדולה.

מנצ'סטר סיטי - בירמינגהאם 0:3

כצפוי, הקבוצה של פפ גווארדיולה ממש לא התקשתה בבית מול הקבוצה מתחתית הצ'מפיונשיפ. ברנרדו סילבה (8 ו-15) ופיל פודן כבשו לזכות מנצ'סטר סיטי, שעולה בלי שום בעיה לשלב הבא.

צפו בתקציר ה-0:3 של סיטי

תקציר ה-0:3 של מנצ'סטר סיטי על בירמינגהאם/ספורט1

צ'לסי - מורקמב 0:4

הבלוז, שרחוקים מלהרשים בליגה לאחרונה, הצליחו לדלג שלב בגביע בלי שום בעיה. מייסון מאונט כבש ראשון בדקה ה-18 אחרי בישול של קאלום האדסון אודוי, טימו ורנר סוף סוף מצא את הרשת בדקה ה-44 לאחר בישול של קאי האברץ, האדסון אודוי כבש בעצמו את השלישי בדקה ה-49 אחרי בישול של חכים זייש והאברץ השלים בדקה ה-85 מבישול של ססאר אספיליקואטה, 0:4 בסיום.

צפו בתקציר ה-0:4 של צ'לסי

תקציר ה-0:4 של צ'לסי על מורקמב/ספורט1
שחקני טוטנהאם חוגגים עם אלפי דיביין. Martin Rickett, GettyImages
גם הילד הצטרף לחגיגה. שחקני טוטנהאם עם אלפי דיביין/GettyImages, Martin Rickett

צפו בתקציר: מארין - טוטנהאם 5:0

תקציר: מארין - טוטנהאם 5:0/ספורט 1

מארין - טוטנהאם 5:0

אם סיטי וצ'לסי קיבלו הגרלה נוחה, מה תגיד טוטנהאם? התנרגולים עברו בקלילות את מארין הקטנטנה מהליגה השמינית עבורה היה מדובר, כמובן, במשחק הגדול ב-127 שנות המועדון. קרלוס ויניסיוס, שלרוב לא זוכה ליותר מידי הזדמנויות כבש שלושער (24, 30 ו-37), גם לוקאס הצטרף לחגיגה בדקה ה-32, אך סיפור המשחק היה אלפי דיביין בן ה-16 ו-162 ימים, שכבש את החמישי בדקה ה-60 והפך לשחקן הצעיר ביותר שכובש עבור קבוצה משלושת הליגות הראשונות בגביע האנגלי. האחרון שעשה זאת קודם לכן, היה ג'ורג' וויליאמס עבור מ.ק. דונס בנובמבר 2011, כשהיה בן 16 ו-66 ימים.

ניופורט - ברייטון 1:1 (4:3 בדו קרב פנדלים)
סולי מארץ' (90), לניופורט: אדם וובסטר (עצמי, 96)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully