וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייקרס מתמוגגים מלברון, דייויס: "מדהים שכך הוא נראה בעונה ה-18 שלו"

קינג ג'יימס הוליך את האלופה לניצחון רביעי ברציפות, חברו פרגן: "זה מדהים, אבל אני לא מופתע". נאש מתגעגע לדוראנט: "הוא עבד כל כך קשה כדי לחזור, זה מתסכל"

דני אבדיה מדבר לאחר ניצחון הבכורה על מינסוטה/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

בזמן ששאר הגדולות עושות במכנסיים, האלופה לוס אנג'לס לייקרס ממשיכה בשלה, והלילה (בין שלישי לרביעי) רשמה ניצחון רביעי ברציפות בדרך למאזן 2:6 מפתיחת העונה. האלופה גברה הפעם על ממפיס, 92:94, אחרי משחק נהדר של צמד הכוכבים לברון ג'יימס את אנתוני דייויס.

השניים קלעו 26 נקודות כל אחד וזכו לשבחים מכל עבר. "לברון הוא ללא ספק אחד האנשים הכי מרשימים שהכרתי", אמר מאמן הלייקרס פרנק ווגל. "הוא מוצא את הדרכים היצירתיות האלו לסיים מהלכים כמו גיבור על ומדהים לראות את זה. יש לי ביטחון מלא בלברון, בטח ברבע הרביעי. אני בוטח בו מאוד".

"אני לא מופתע ממנו כלל", פרגן לו דייויס. "משוגע מה שהוא עושה בעונה ה-18 שלו בליגה. זה מדהים, אבל אותי המספרים שהוא מעמיד לא מפתיעים. אין כמו לחבר מספר ניצחונות ברציפות, אנחנו אוהבים את זה מאוד".

"מבחינתי, כל שחקן שנמצא על הפרקט ברגעי ההכרעה נמצא שם מסיבה מסוימת", אמר לברון. "אנחנו בוטחים בכל מי שנמצא על הפרקט, בטח ברגעי ההכרעה".

"מבחינתי, לברון ודייויס הם שני השומרים הכי ורסטיליים בתולדות המשחק", אמר ווס מתיוס על חבריו לקבוצה. "הלייקרס כל כך מוכשרים, שגם שהם לא נראים טוב הם עדיין מנצחים", צייץ כוכב הקבוצה בעבר מג'יק ג'ונסון.

קבוצה נוספת שניצחה הלילה היא ברוקלין, שלא פתחה את העונה כפי שהייתה רוצה אך נראה שהלילה, למרות ההיעדרות של קווין דוראנט, היא חזרה לעניינים. הנטס שחסרו את הכוכב הגדול שנחשף לחולה מאומת ויחמיץ את המשחקים הקרובים קיבלו משחק גדול מקיירי אירווינג בניצחון הגדול על יוטה. למרות זאת, המאמן סטיב נאש מתגעגע לדוראנט.

"מה שקורה פשוט איום ונורא עבורו", הודה נאש. "הוא עבד כל כך קשה כדי לחזור לפרקט, ועכשיו הוא צריך להחמיץ משחקים. זה פשוט מסתכל נורא עבורו. עלינו להמשיך לשחק טוב, לנצח משחקים ולעזור לו לשכוח את התקופה הזו כשהוא ישוב אלינו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully