וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה על ההגנה מול הגארדים ב-NBA: "מפקפקים בזריזות שלי. אוהב את האתגר"

הרוקי הישראלי של וושינגטון דיבר על השמירה על קיירי אירווינג וגארדים זריזים, סיפר על חגיגות יום ההולדת שלו ("ווסטברוק קנה לי מתנה") וקיבל מחמאות מסקוט ברוקס: "כבש את מקומו בחמישייה". וגם: השלט שנפל לו על הראש

"כמו מקצוען": דני אבדיה והשלט שנפל על ראשו באמצע מסע"ת/@washwizardsil

אחרי שוושינגטון הצליחה לנצח את שני משחקיה האחרונים, בקבוצה יכולים קצת לחייך אחרי הפתיחה שכללה חמישה הפסדים רצופים. היום (שלישי) דני אבדיה התייצב במסיבת העיתונאים של הקבוצה, וסיפר קצת על התחושות שלו ועל הדרך שבה חגג את יום הולדתו ה-20 השבוע.

אבדיה נשאל על ההגנה שלו מול הגארדים הזריזים של ה-NBA, כולל קיירי אירווינג אותו אפילו הצליח לחסום, ואמר: "אני פשוט אוהב את האתגר. אני רואה את השחקנים הזריזים האלה, ואנשים מפקפקים במהירות שלי וביכולות ההגנתיות שלי... אני אוהב לקחת אתגרים". כשנשאל איך חגג את יום הולדתו אמר אבדיה: "הלכתי לארוחת ערב באותו הלילה עם שני חברים מהקבוצה. רוי (האצ'ימורה) שר לי יום הולדת שמח ביפנית. ראס (ווסטברוק) קנה לי מתנה, וזה יפה מצדו".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, חוסם את קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. AP
נהנה מהחוויה. אבדיה שומר על קיירי/AP

וגם - אבדיה ממליץ על "פאודה"

אבדיה באימון וושינגטון

כאשר נשאל על האינטנסיביות בNBA ענה אבדיה: "אני חייב לתת קרדיט לצוות הרפואי. הם נותנים מעל ומעבר כדי שנגיע רעננים למשחק. הם עוזרים לנו להגיע חדים לכל משחק. כמובן שגם הצוות המקצועי שלנו עוזר לנו להגיע לכל משחק מוכנים".

גם המאמן סקוט ברוקס נשאל על ההגנה של אבדיה, וענה: "מה שאני אוהב בו שהוא שומר על הידיים למעלה. הוא יודע איך ליצור מגע". על הכללתו בחמישייה הפותחת אמר ברוקס: "הוא כבש את המקום הזה, והוא עובד קשה על מנת לשמור על המקום הזה. אני אוהב לראות אותו בעמדה הזו כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully