וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס מרוצה: "אנחנו נהדרים בהגנה בכל משחק"

3.1.2021 / 23:09

מאמן הצהובים שבע רצון מה-66:83 הקליל על הפועל תל אביב בגביע המדינה, והתייחס גם ללו"ז הצפוף: "4 משחקים ב-8 ימים זה לא קל"

דני אבדיה מדבר לאחר ניצחון הבכורה על מינסוטה/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

שביעות רצון נרשמה הערב (ראשון) בקרב אנשי ושחקני מכבי תל אביב לאחר שהקבוצה חזרה למעמד חצי גמר גביע המדינה עם 66:83 קליל על הפועל תל אביב. השחקנים של יאניס ספרופולוס הסתערו על שחקני האורחת מהרגע הראשון, ולמעשה הכריעו את המשחק כבר לאחר הרבע הראשון, אותו ניצחו 13:25. אנטה ז'יז'יץ', מגיבורי הניצחון על הפועל ירושלים בליגה ביום חמישי, שוב הצטיין, וחגג בצבע על ההגנה של האדומים, שלא הצליחה להתמודד עם הסנטר הקרואטי.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "מה שחשוב זה שהיינו מוכנים מנטאלית לשחק דרבי ברבע גמר הגביע, מהרגע הראשון שלטנו במשחק וניצחנו בקלות. אנחנו עושים עבודה נהדרת בהגנה בכל משחק, שומרים על הצבע טוב, וזה היתרון של הפועל, הם תוקפים אותך בפנים, זה היה חשוב שבלגנו את המשחק שלהם. התקפית הנענו את הכדור, אני אוהב איך שמצאנו את אנטה והוא עשה את ההבדל, כל הקבוצה הייתה טובה מאוד למצוא אותו. זה לא היה קל לשחק שלושה משחקים תובעניים מלבד היורוליג, ארבעה משחקים בשמונה ימים, אני מרוצה מאיך ששיחקנו".

שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו עם מאמנו יאניס ספרופולוס. ., אודי ציטיאט
הצהובים חזרו לשלב חצי הגמר לאחר שנתיים. ספרופולוס עם קלויארו/אודי ציטיאט, .

היווני ניתח מה הלך טוב לשחקניו: "בכל הקטגוריות עשינו עבודה נהדרת, אבל בריבאונד יותר מהכפלנו אותם, זה מראה איזה עבודה נהדרת עשינו, היו לנו 20 ריבאונדים בהתקפה, קלענו הרבה נקודות מהזדמנות שנייה. זה הרבה נחישות, איבדנו 11 כדורים במחצית, דיברתי עם השחקנים ואהבתי את התגובה שלנו במחצית השנייה. דרבי הוא תמיד דרבי, השחקנים מכינים את עצמם טוב מאוד למשחק הזה, איך המשחק הזה יילך, זה תלוי בהרבה דברים".

על השחקנים שלא שיחקו: "תמיד אתם מחפשים את השלילי, בשבילי טיילר וכריס הם חלק חשוב מהסגל שלנו, אני סומך עליהם כמו על כל השחקנים, הסיבה שלא השתמשתי בהם במשחקים האחרונים היא גם הפציעה של האנטר, והייתי צריך להוסיף עוד ביג מן, ולא רציתי לשנות את הכימיה של הקבוצה, כי כשעושים רוטציה בין השחקנים זה לא טוב לכימיה של הקבוצה".

מאמן הפועל תל אביב יאניס קסטריטיס. ., אודי ציטיאט
קסטריטיס/אודי ציטיאט, .

מאמן הפועל תל אביב יאניס קסטריטיס: "הדבר החשוב ביותר היה פתיחת המשחק, איך שפתחנו את המשחק, בסוף הרבע הראשון היינו בפיגור 16:1 בריבאונד והתחלנו בפיגור 12 נקודות, ברמה הזאת של התחרות, כניסה לפיינל פור נגד יריבה כל כך איכותית, אי אפשר להתחיל ככה. אחרי זה מצאנו פתרונות, שיחקנו הרבה יותר טוב, בסוף המשחק הפער בריבאונדים היה גבוה יותר, אין תירוצים, אין קשר לחיסרון בסנטר. נשארנו עייפים ולכן לא הצלחנו להשלים את הקאמבק".

מאמן האדומים ניסה להסביר מה לא הלך במשחק: "השחקנים שהגיעו לסיום המשחק היו עייפים, קיצרנו את הרוטציה, זאת ההחלטה שלנו, בחרנו להשאר על המגרש עם השחקנים שעקבו אחרי תוכנית המשחק טוב יותר. יכולנו לעשות עבודה יותר טובה עם ז'יז'יץ', לא השתמשתי בחיסרון של טייריק ג'ונס כתירוץ. היינו צריכים להיות חכמים יותר, להפעיל יותר לחץ על קשת השלוש, זה לא הזמן שאצביע על אשמים. השחקנים שלנו ניסו, אנחנו לא מושלמים, אנחנו עושים מאמץ גדול בכל יום, אנחנו כמעט שם, במשחקים הבאים נראה כמו שאנחנו רוצים להיראות".

היווני המשיך: "אמרתי לשחקנים שזה דרבי שהמנצחת מגיעה לפיינל פור של הגביע, לא צריך לומר יותר מדי. מהרגע שהיו לנו את כל הבעיות, הדבר הראשון שהיינו צריכים זה שכולם יתנו 200 אחוז ושיקריבו עבור הקבוצה ועבור החברים שלהם. ניסינו לעשות את זה, אנחנו לא מושלמים. זה לא אומר שאם היינו עושים את הכי טוב שלנו היינו מנצחים. אנחנו לא יכולים להיות אומללים, לא צריכים תירוצים, נמצא פיתרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully