וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: אלבה ברלין חגגה עם 72:85 על באיירן מינכן

יריבת הצהובים ביורוליג בחמישי הסתדרה ללא מספר שחקני מפתח עם ניצחון מרשים, גריינג'ר כיכב עם 11 ו-10 אסיסטים. ספרד: ברצלונה הביסה את פואנלברדה בלי מירוטיץ'

תקציר: פואנלברדה - ברצלונה: 83:67/ספורט 1

ביום חמישי תתארח מכבי תל אביב בברלין אצל אלבה המקומית למשחק במסגרת המחזור ה-18 ביורוליג. הערב (ראשון) הקבוצה מברלין עשתה הכנה נהדרת מבחינתה כשהביסה 72:85 את באיירן מינכן החזקה שעושה חיל ביורוליג. אלבה סבלה מסגל חסר מאוד במשחק הזה והצליחה לנצח בקלות למרות שחסרה את פייטון סיבה, לוקה סיקמה, מרכוס אריקסון וגם את אאיטו רנסאנס מאמנה שנדבק בקורונה.

לואיס אולינדה הפורוורד הגרמני כיכב עם 17 נקודות. סימונה פונטצ'יו הוסיף 12 וג'ייסון גריינג'ר הוותיק תרם 11 ו-10 אסיסטים. ג'יילן ריינולדס קלע 11 לבאיירן שנראית נהדר ביורוליג ורק במחזור האחרון הלמה בברצלונה.

קורי היגינס שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
היה גדול על פואנלברדה. קורי היגינס/GettyImages, Quality Sport Images

* ואם כבר דיברנו על ברצלונה, אז הקטלאנים טיילו בליגה הספרדית עם 67:83 בחוץ על פואנלברדה החלשה. המשחק היה שקול במחצית הראשונה, אבל רבע שלישי של 20:33 לאורחים סגר עניין. קורי היגינס להט בבארסה עם 19 נקודות, ניק קלאתיס הוסיף 15 ו-6 אסיסטים במשחק שבו מירוטיץ' הכוכב הגדול קיבל מנוחה. כריסטיאן איינגה הוביל את המפסידים עם 17. (תקציר למעלה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully