וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 86:94 את בני הרצליה

אריק גריפין ודומיניק ווטרס היו גדולים על העולה החדשה וקטעו עבור רמי הדר רצף של ארבעה הפסדים. היידגר בלט אצל המפסידה

אריק גריפין שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
המצטיין של רמי הדר. אריק גריפין/לירון מולדובן

בעוד עיני הכדורסל הישראלי נשואות למשחקי רבע גמר גביע המדינה, גברה הערב (ראשון) הפועל באר שבע 86:94 על בני הרצליה במסגרת משחק השלמה מהמחזור העשירי בליגת העל. הקבוצה של רמי הדר קטעה רצף של ארבעה הפסדים, השיגה את ניצחונה החמישי העונה והיא כבר לא במאזן שלילי. אריק גריפין (25) ודומיניק ווטרס (21) הצטיינו אצל באר שבע.

העולה החדשה רדפה כל המשחק אחרי יריבתה, כשבמחצית השנייה אזלו לה הכוחות. מקס היידגר (18) היה טוב בשורות הקבוצה של שרון דרוקר, אך שאר שחקני האורחת סבלו מיום בינוניים, והרצליה חוזרת להפסיד לאחר שני ניצחונות רצופים. עבדול גאדי היה מאופק הפעם, וסיים עם 7 אסיסטים עבור האורחת, אך גם עם שבעה איבודים.

קלעו לבאר שבע: אריק גריפין 25 נקודות ו-5 ריבאונדים, דומיניק ווטרס 21 ו-8 אסיסטים, נתן יורקוביץ' 17 ו-5 ריב', טראוויס ווריק 11, ספנסר וייס 10, 7 אס' ו-5 ריב', ג'יימס בנקס 6, תום מעיין ועמית זיס 2 כ"א, אמיר בל ונטע סגל שותפו ולא קלעו.

קלעו להרצליה: מקס היידגר 18, פרנק גיינס (5 אס') וטרל פארקס (10 ריב') 13 כ"א, עבדול גאדי (7 אס') וקוטי קלארק (5 אס') 12 כ"א, אלישי כדיר 9 ו-6 ריב', אבירם זליקוביץ' 5, אייזאה אייזנדורף 4, ניצן חנוכי שותף ולא קלע.

שחקן בני הרצליה מקס היידגר. דני מרון
בלט אצל המפסידה. היידגר/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה חזק ועלתה ל-6:16 כשאריק גריפין קולע 12 מתוך ה-16 של קבוצתו. העולה החדשה הרימה את הרמה ונצמדה לבאר שבע בעזרת ריצת 0:8. האורחת הצליחה להפוך, אך הקבוצה של רמי הדר ירדה להפסקה בין הרבעים ביתרון 17:18.

רבע 2:

היידגר ופרנק גיינס הריצו טוב מאוד את האורחת, אך באר שבע חזרה להוביל כשבנוסף לגריפין המצויין, גם דומיניק ווטרס עשה עבודה נהדרת במחצית לזכות הקבוצה של רמי הדר. סיום חזק של הרבע השני הוריד את המארחת להפסקה ביתרון 45:52.

רבע 3:

באר שבע התחילה את הרבע השלישי היכן שסיימה את השני, ויתרונה הלך וגדל. ההפרש שוב עלה לדו ספרתי, ושרון דרוקר הזעיק פסק זמן. ווטרס המצוין היה בלתי ניתן לעצירה וההפרש עלה ל-59:76 למקומיים. בסיום הרבע השלישי הוליכה באר שבע 63:78.

רבע 4:

הרבע המכריע היה ברובו גארבג' טיים, אך ריצה של המארחת לקראת הסיום הורידה את ההפרש עד מינוס שש בלבד. למזלו של רמי הדר, איש המשחק אריק גריפין הגיב לקריאה וקבר שלשה גדולה ובאר שבע קוטעת את רצף ההפסדים. 86:94 להפועל באר שבע בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully