וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי ראשון לציון ניצחה 83:88 את עירוני נס ציונה ועלתה לחצי הגמר

המארחת עלתה בפעם השלישית ברציפות למעמד הודות להופעה נהדרת מאייזאה טיילור (23) שגם נועם דוברת הצעיר הצטיין. מיינסי בלט מנגד

שחקן מכבי ראשון לציון אקיל מיצ'ל מול שחקן עירוני נס ציונה ג'רום מיינסי. קובי אליהו
ראשון לציון השלימה ניצחון כפול תוך שבועיים על נס ציונה. מיצ'ל מול מיינסי/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון הבטיחה את מקומה בחצי גמר גביע המדינה לאחר 83:88 על עירוני נס ציונה. זה לא הלך קל, כשלא מעט רגעים היה נראה שהקבוצה של גיא גודס הולכת לאבד את זה, אך בסופו של דבר מכבי ראשון לציון משלימה עלייה שלישית ברציפות למעמד ארבע האחרונות.

המארחת הוליכה כמעט לכל אורך 40 הדקות, ונראתה טוב מאוד ברבע הראשון אותו סיימה ביתרון 18:29. השחקנים של בראד גרינברג לא התייאשו ונצמדו לראשון לציון, כשג'רום מיינסי (24) ובריאן אנגולה (18) השאירו אותם במשחק, אך משחק נהדר של אייזאה טיילור (23), אקיל מיצ'ל (18) וגם נועם דוברת (15) שעשה מהלכים נהדרים סידרו לגיא גודס את המקום בחצי הגמר.

קלעו למכבי ראשון לציון: אייזאה טיילור 23 נקודות ו-5 ריבאונדים, אקיל מיצ'ל 18 ו-10 ריב', נועם דוברת 15 ו-6 אס', דריל מונרו (10 ריב' ו-5 אס') ונועם אביבי 10 כ"א, גולן גוט 9, טריי לואיס 3, נמרוד טישמן שותף ולא קלע.

קלעו לעירוני נס ציונה: ג'רום מיינסי 24 ו-9 ריב', בריאן אנגולה 19 ו-5 ריב', רביב לימונד 14, פטריק מילר 13 ו-5 אס', טל דן 9 ו-6 ריב', ווין סלדן 4, ליאור קררה ואור קורנליוס שותפו ולא קלעו.

שחקן מכבי ראשון לציון נועם דוברת מול שחקן עירוני נס ציונה בריאן אנגולה. קובי אליהו
המארחת הוליכה כמעט כל המשחק וחגגה עלייה לחצי הגמר. דוברת מול אנגולה/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

נס ציונה הלכה פנימה בפתיחה ולא החטיאה, כשראשון לציון פתחה ללא החטאה גם היא, וזה 8:9 למארחת לאחר שתי דקות. המארחת המשיכה ביכולת הטובה, ולמרות שגולן גוט ביצע עבירה שלישית עוד ברבע הפותח, עלתה הקבוצה של גודס ל-10:18 לאחר חמש דקות. בסיום רבע ראשון התקפי נהדר של המקומיים הסתיים ב-18:29 לזכותם.

רבע 2:

הרמה ההתקפית ירדה מעט בפתיחת הרבע, כשנועם אביבי החטיא פעמיים מתחת לסל, בעוד טל דן ענה בצד השני עם החטאת לייאפ. סל של פטריק מילר במתפרצת הוריד את היתרון של ראשון לציון לחד ספרתי, 29:37, קצת פחות מארבע דקות להפסקה. ההפרש ירד כבר למינוס שלוש בלבד, אך שלשה של טריי לואיס החזירה את היתרון הכתום לשש. במחצית הוליכה ראשון לציון 39:44.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן עירוני נס ציונה טל דן עם רביב לימונד. קובי אליהו
נס ציונה לא ויתרה, אך הפסידה והודחה. טל דן עם לימונד/קובי אליהו

רבע 3:

השחקנים של גודס חזרו חדים יותר מההפסקה ועלו ל-41:50. ראשון לציון הזכירה את היכולת ההתקפית מהרבע הראשון, והעלתה הילוך בהגנה והפער חזר לדו ספרתי. האורחת הצליחה למזער נזקים לקראת הרבע המכריע, ובסיום הרבע השלישי הוליכה ראשון לציון 59:64.

רבע 4:

שלשה של ג'רום מיינסי הורידה את ההפרש הראשונה לשתיים בלבד. נס ציונה שוב הרימה את הרמה, כמו במחצית הראשונה, ונצמדה למארחת מבלי לאפשר לה לברוח. שלשה גדולה של דוברת קבעה 74:80, כשלימונד הנהדר צלף גם הוא. אקיל מיצ'ל קבע 78:84 למארחת, אך שלשה נדירה של פטריק מילר יחד עם עוד נקודות של מיינסי הנהדר הורידו עד מינוס נקודה בלבד, 47 שניות לסיום. אייזאה טיילור קלע סל קשה, נס ציונה לא הצליחה לקלוע שלשה, אביבי הטביע בצד השני ובסיום מכבי ראשון לציון חגגה ניצחון 83:88 ועלייה שלישית ברציפות לחצי גמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully