וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 3.1: פפ חולם על הזאר, דלה עלי הביע נכונות לעבור לפריז סן ז'רמן

עודכן לאחרונה: 3.1.2021 / 14:47

פוצ'טינו דיבר עם קשר טוטנהאם, ריאל מדריד בעקבות מוחמד סלאח, אלרדייס בסכנת פיטורים קצת יותר מחודש אחרי שהגיע לווסט ברום

תקציר: צפו בשער המדהים של נאדים אמירי/ספורט 1

שמועות

* פריז סן ז'רמן ודלה עלי מעלים הילוך בפלירטוטים ההדדיים. אחרי שהתברר שהקשר האנגלי עשה לייק להודעת האינסטגרם על מינוי מאוריסיו פוצ'טינו למאמן פריז, בצרפת מדווחים שהארגנטינאי שוחח עם קשר טוטנהאם ושמע ממנו שהוא ישמח להגיע.

* רק הגיע וכבר יעזוב? בסוכנויות ההימורים באנגליה סם אלרדייס כבר במקום השני בין מאמני הפרמיירליג המועמדים לפיטורים. ביג סם מונה לתפקיד בווסט ברומיץ' ב-16 בדצמבר וב-4 משחקים הקבוצה השיג מאזן של תיקו ושלושה הפסדים. אתמול הבאגיז הובסו 4:0 על ידי ארסנל בבית.

* בספרד טוענים שאם ליאונל מסי לא יגיע למנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה עשוי להפוך את אדן הזאר למטרת הרכש הגדולה שלו לקיץ 2022. "מבחינתו של פפ מדובר בחלום", נכתב שם.

* בורוסיה דורטמונד הכחישה את הדיווחים לפיהם היא מנהלת מגעים עם ארסנל על מכירתו של יוליאן בראנדט.

* מארסיי היא הפייבוריטית לקלוט את ארקדיוש מיליק מנאפולי, כך מדווח באיטליה. לפי הדיווח, הקבוצה מדרום צרפת תשלם עשרה מיליון יורו תמורת החלוץ הפולני בן ה-26.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
יגיע לריאל מדריד בקיץ? סלאח/רויטרס

* ריאל מדריד רוצה את מוחמד סלאח מליברפול וצפויה להפוך אותו למטרה המרכזית שלה בקיץ הקרוב. המצרי מוזכר זמן רב כמועמד לבלאנקוס ובשנים קודמות סופר בספרד שקיימים חילוקי דעות בין זינדין זידאן לפלורנטינו פרס: המאמן רוצה את סאדיו מאנה והנשיא את סלאח.

* טאקפוסה קובו היפני רוצה לעזוב את ויאריאל, אליה הוא מושאל מריאל מדריד. הקיצוני עשוי לעבור לחטאפה, שמעוניינת לשאול אותו.

* ריקרדו ספונארה צפוי לעבור בהשאלה מפיורנטינה לספציה. באיטליה מדווחים שהצדדים במגעים מתקדמים לקראת השלמת העסקה.

* לסטר רוצה להעביר את חמזה צ'ודהורי בהשאלה לקבוצה אחרת כדי שיצבור דקות משחק. על פי הדיווחים, היא הציעה אותו לניוקאסל, ווסט ברומיץ' וסאות'המפטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully