וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.1: סון על הכוונת של ריאל מדריד, ליברפול בעקבות בלם בראגה

עודכן לאחרונה: 2.1.2021 / 18:12

זידאן לוטש עיניו לכוכב הקוריאני של טוטנהאם. קלופ מעוניין בדויד קארמו, שנמצא גם במעקב של מנצ'סטר יונייטד ולסטר. גרציאנו פלה ויורנטה מועמדים ליובה

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 1:2/ספורט 1

שמועות

* על פי עיתונאי נחשב בטורקיה אקרם קונור, יונג מין סון כוכבה של טוטנהאם נמצא חזק על הכוונת של זינדין זידאן וריאל מדריד לעונה הבאה.

* ב"רקורד" הפורטוגלי מדווחים שליברפול נכנסה למירוץ אחרי דויד קארמו, בלמה של בראגה. גם לסטר ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות בשחקן שתג המחיר שלו עומד על כ-40 מיליון יורו.

* יובנטוס מעוניינת להשיב לקדנציה שנייה במועדון את פרננדו יורנטה, שממעט לקבל דקות בנאפולי. מועמד מפתיע נוסף: גרציאנו פלה בן ה-35, שנמנה כרגע על הסגל של שנדונג הסינית ומבוקש גם באינטר ובמילאן.

* מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר אישר שקבוצתו על סף רכישה של ילד הפלא של אטאלנטה, אמאד דיאלו. שחקן הכנף בן ה-18 מחוף השנהב יעבור ברגע שיקבל את אישורי העבודה תמורת כ-37 מיליון ליש"ט: "אני לא רואה שום מחסומים, בקרוב הוא יהיה שלנו אבל ייקח לו זמן להתפתח". דיאלו הצעיר רשם עד כה 4 הופעות רשמיות במדי הקבוצות הבוגרת של אטאלנטה.

* על פי דיווחים באיטליה, צ'לסי סימנה את השוער הבא שלה - ג'אנלואיג'י דונארומה ממילאן.

* החל מאתמול, דייויד אלאבה רשאי לנהל מגעים עם קבוצות לגבי מעבר כשחקן חופשי בקיץ. ריאל מדריד, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן עתידות להיאבק על שירותיו.

* ארסנל ומספר קבוצות פרמיירליג נוספות עשויות לפנות לכוכב סלטיק ריאן כריסטי.

החלוץ האיטלקי גרציאנו פלה. Fred Lee, GettyImages
זוכרים אותו? גרציאנו פלה/GettyImages, Fred Lee

* לאחר שכבר חוותה הצלחה גדולה עם שחקני כנף צעירים מבריטניה, המטרה הבאה של בורוסיה דורטמונד הפכה להיות ג'יידן בראף בן ה-18, שחקנה ההולנדי של מנצ'סטר סיטי.

* לפי אתר 90min, מנצ'סטר יונייטד משוכנעת שתוכל להשיג בקיץ 2021 את ג'יידון סאנצ'ו עבור סכום נמוך יותר מזה שבורוסיה דורטמונד ביקשה בקיץ שעבר (כ-120 מיליון יורו).

* "הדבר הכי טובים הוא להיות פתוח עם שחקנים, להבהיר להם מה אתה מתכנן לגביהם ובסופו של דבר הם רשאים להחליט על עתידם", אמר מיקל ארטטה על מסוט אוזיל. "חלק מהשחקנים שלא משחקים ירצו לעזוב, חלק יעדיפו להישאר. נראה מה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully