וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל השיגה ניצחון שלישי ברציפות, 0:4 על ווסט ברומיץ'

טירני (23), סאקה (28) וצמד של לקאזט (61 ו-64) סידרו לתותחנים ניצחון חוץ יקר. טוטנהאם ניצחה 0:3 את לידס

תקציר: ווסט ברומיץ' - ארסנל 4:0/ספורט 1

המחזור ה-17 בפרמיירליג נפתח אמש (שישי) עם שני משחקים. מנצ'סטר יונייטד החלה את שנת 2021 עם ניצחון 1:2 על אסטון וילה לאחר משחק נהדר ונצמדה לליברפול הראשונה. אברטון אכזבה והפסידה 1:0 בביתה מול ווסטהאם. משחקי השבת החלו עם 0:3 קליל של טוטנהאם על לידס. ארסנל תתארח בהמשך אצל ווסט ברומיץ'.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש. Carl Recine, GettyImages
שוב דייק מהנקודה, ומנצ'סטר יונייטד עם עוד ניצחון. פרננדש/GettyImages, Carl Recine

צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 1:2

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 1:2/ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 1:2

השדים האדומים שעלו ללא אדינסון קבאני המושעה הצליחו להתגבר על האורחת הנהדרת והשוו את מאזן הנקודות שלהם לזה של האלופה והמוליכה ליברפול. יופי של משחק קיבלנו באולד טראפורד, כשמנצ'סטר יונייטד הגיעה ליותר מצבים, אך אסטון וילה לא נפלה ממנה ושתי הקבוצות סיפקו קרב נהדר. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-40 כשהתקפה נהדרת הסתיימה בכדור רוחב של ארון וואן-ביסאקה לרחבה אליו הגיע אנתוני מרסיאל שדחק מקרוב.

האורחת הגיעה למספר מצבים קורצים בפתיחת המחצית השנייה, ובדקה ה-58 השוותה בצדק כשמבצע יפה של ג'ק גריליש הסתיים בבישול של האחרון לברטרנד טראורה שהשווה מתוך הרחבה. שתי דקות לאחר מכן קיבלה יונייטד פנדל לאחר שפול פוגבה הופל ברחבה והשופט הורה על הנקודה, ומי אם לא ברונו פרננדש שלח את הכדור פנימה. למרות ששתי הקבוצות הגיעו ללא מעט מצבים כולל הצלה אדירה של דה חאה מבעיטה של מתיו קאש, התוצאה נותרה על כנה ומנצ'סטר יונייטד רושמת עוד ניצחון.

דקה 13: הזדמנות גדולה לאורחת, כשג'ון מקגין קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט לפינה, אך דויד דה חאה הדף בצורה מצויינת ומנע ספיגה.

דקה 40: גול! מנצ'סטר יונייטד עולה ל-0:1: בסיום התקפה נהדרת מצא ארון וואן-ביסאקה ברחבה את אנתוני מרסיאל שדחק מקרוב את הראשון של השדים האדומים לשנת 2021.

דקה 52: אולי ווטקינס עלה נהדר ונגח כדור קשה שחולץ בצורה יוצאת מהכלל על ידי דה חאה, שמציל פעם נוספת את חבריו.

דקה 58: גול! אסטון וילה משווה ל-1:1: מבצע נהדר של ג'ק גריליש הסתיים במסירה שהגיע לברטרנד טראורה שכבש מתוך הרחבה את שער השוויון.

דקה 61: גול! מנצ'סטר יונייטד עולה ל-1:2: שתי דקות בלבד לאחר שער השוויוון שספגה הופל פול פוגבה ברחבה והשופט הורה על הנקודה הלבנה. ברונו פרננדש ניגש לביצוע הבעיטה ודייק.

דקה 65: פרננדש שלח כדור עומק נהדר לכיוונו של מרכוס רשפורד שהשתלט מצוין ובעט בסיבוב, אך הכדור הלך ישר לידיו של מרטינס.

יונג מין סון עם הארי קיין שחקני טוטנהאם. רויטרס
הגיע ל-100 שערים. יונג מין סון עם הארי קיין/רויטרס

טוטנהאם - לידס 0:3

התרנגולים קיבלו מנוחה ארוכה מכיוון שהמשחק מול פולהאם, שהיה אמור להיערך ברביעי, נדחה בשל מקרי קורונה שהתגלו אצל היריבה, וניצלו את זה כדי לחזור למסלול הניצחונות אחרי שתי נקודות מ-12 האחרונות. לידס הבלתי צפויה ניצחה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים, אבל הפעם לא מצאה תשובה להארי קיין ויונג מין סון. האנגלי כבש בפנדל בדקה ה-29 ובישל לדרום קוריאני בדקה ה-43 את שערו ה-100 במדי טוטנהאם, כשסון הכין מנקודת הקרן לטובי אלדרווירלד שנגח את השלישי בדקה ה-50. מאט דוהרטי הורחק בצהוב שני בתוספת הזמן ויחסר לטוטנהאם במשחק הבא.

צפו בתקציר ניצחונה של טוטנהאם

תקציר ה-0:3 של טוטנהאם על לידס/ספורט 1
אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל. רויטרס
צמד בשלוש דקות. לקאזט/רויטרס

ווסט ברומיץ' - ארסנל 4:0

התותחנים שניצחו ארבע פעמים ב-14 המחזורים הראשונים של העונה, סופרים עכשיו כבר ניצחון שלישי ברציפות ועשו את זה בצורה מרשימה תחת שלג כבד בווסט ברומיץ'. קירן טירני, ששיחק עם חולצה קצרה בשלג, כבש את הראשון בדקה ה-23 אחרי שקיבל מסירת עומק מרוב הולדינג ובעט עם רגל ימין החלשה שלו אל החיבורים הרחוקים את ה-0:1. בוקאיו סאקה הכפיל בדקה ה-28 מול שער ריק אחרי מסירת רוחב של אמיל סמית' רואו וזה 0:2. אלכסנדר לקאזט, שחוזר לכושר לאט לאט וכבש גם את שער הניצחון מול ווסט ברומיץ' במהלך השבוע, כבש צמד בתוך שלוש דקות (61 ו-64) וסידר לתותחנים ניצחון חוץ מול הקבוצה של סם אלרדייס, שנותרה במקום ה-19 עם 8 נקודות בלבד מ-51 אפשריות.

קירן טירני שחקן ארסנל. רויטרס
טירני וארסנל חגגו בשלג/רויטרס
שחקן ווסטהאם תומאס סוצ'ק. Peter Byrne, GettyImages
ווסטהאם עם ניצחון חוץ מפתיע. סוצ'ק חוגג/GettyImages, Peter Byrne

אברטון - ווסטהאם 1:0

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי קיבלה מנוחה במהלך השבוע, וקיוותה לנצל זאת כדי להישאר בצמרת הגבוהה. לצערם של הטופיז, הם מעדו מול הפטישים, שקטעו מבחינתם רצף של ארבעה משחקי פרמיירליג ללא ניצחון ועל הדרך הנחילו ליריבה הפסד ראשון לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בליגה. שתי הקבוצות הציגו משחק לא טוב, כשבדקה ה-86 בעט תומאש סוצ'ק ממרחק וסחט הדיפה מפיקפורד. ההתקפה נמשכה ובעיטה נוספת של שחקני האורחת נהדפה לעברו של סוצ'ק, שהפעם דחק מקרוב את שער הניצחון, ודייויד מויס חוגג ניצחון חוץ על האקסית.

משחקים נוספים

קריסטל פאלאס - שפילד יונייטד 0:2
לפאלאס: ג'פרי שלאפ (4), אברצ'י אזה (45+6)

ברייטון - וולבס 3:3
לברייטון: ארון קונולי (13), ניל מופה (46 בפנדל), לואיס דאנק (70). לוולבס: רומן סייס (19), דן ברן (עצמי, 34), רובן נבס (44 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully