וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון שוב הפסידה לשיקגו החסרה, 6 נקודות ו-4 ריבאונדים לדני אבדיה

המשבר של הוויזארדס נמשך: הבולס ניצחו 130:133 בסגל חסר והנחילו להם הפסד חמישי בחמישה משחקים בפתיחת העונה, אחרי עוד סיומת מבולבלת. הרוקי הישראלי הוסיף גם 3 אסיסטים, אבל שוב לא היה מעורב במיוחד בצד ההתקפי וראה את כל הרבע האחרון מהספסל

דני אבדיה על צעדיו הראשונים ב-NBA/washwizardsil, חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס בעברית

דני אבדיה נקלע לסיטואציה לא נעימה מיד עם פתיחת קריירת ה-NBA. וושינגטון שלו נחלה הלילה (בין חמישי לשישי) הפסד חמישי מחמישה משחקים העונה, 133:130 לשיקגו בבית, במשחק שהיו לה את כל הסיבות לנצח: לאורי מרקאנן, תומאש סטוראנסקי, צ'נדלר האצ'ינסון וריאן ארצ'ידיאקונו נעדרו מהסגל של הבולס מסיבות בריאותיות, ושיקגו שממילא לא נחשבת לקבוצה עמוקה ואיכותית במיוחד, הגיעה למשחק השני ב-48 שעות מול הוויזארדס עם שמיכה קצרה במיוחד.

זה לא מנע מוושינגטון להראות את אותן בעיות שהפסידו לה את ארבעת המשחקים הקודמים: משחק התקפה סוליסטי שלא מערב מספיק שחקנים, הגנה נרפית ובעיקר חוסר ריכוז ברגעי הסיום, ששוב ושוב עולה בהפסדים.

הוויזארדס קיבלו בחזרה את רוי האצ'ימורה שחזר מפציעה שהשביתה אותו מתחילת העונה, מה שהשאיר לדני אבדיה עוד פחות נגיעות בכדור מבדרך כלל. הרוקי הישראלי אמנם שוב קיבל קרדיט מסקוט ברוקס ושוב פתח בחמישייה, אבל שוב היה מעורב רק לעיתים נדירות במשחק ההתקפה, בעוד לילה שמשאיר סימני שאלה בנוגע להתאמה שלו לקבוצה בטווח הארוך.

אבדיה סיים עם 6 נקודות (2 מ-5 מהשדה, 0 מ-3 מהשלוש, 2 מ-2 מהעונשין), 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים, שוב היה חתום על מאזן הפלוס/מינוס הטוב בקבוצה (ב-25 הדקות שלו על המגרש, וושינגטון ניצחה בחמש הפרש), אבל שוב שיחק תפקיד משני ביותר בהצגה של ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל הדומיננטיים, והפעם גם ראה את כל הרבע האחרון מהספסל.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
משהו לא עובד בוושינגטון. אבדיה/רויטרס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול וונדל קרטר ג'וניור, שיקגו בולס. GettyImages
הרבה דקות של שיטוט על המגרש. אבדיה/GettyImages

המשחק נפתח בדקות התקפיות טובות של רוי האצ'ימורה המתקאמבק, כשאבדיה מתמקד בעיקר בחלק ההגנתי, שם עשה כמה פעולות יפות. את המחצית הראשונה סיים אבדיה עם 4 נקודות, אבל שיקגו הובילה בסיומה בשלוש נקודות, וירדה להפסקה עם רוח גבית.

אבדיה המשיך להיות על תקן ניצב ברוב ההתקפות של הוויזארדס גם במחצית השנייה. הוא הוסיף עוד שתי נקודות למאזנו אחרי ליי אפ מאסיסט של ראסל ווסטברוק, אבל לא היה מורגש במיוחד - מה שגרם למאמן הוויזארדס סקוט ברוקס לוותר עליו לגמרי ברבע האחרון. הבולס כבר הובילו במהלכו ב-11 הפרש, הוויזארדס חזרו, אבל הציגו שורה של מהלכים מרושלים בדקות הסיום, כולל איבוד מכריע של האצ'ימורה בהתקפה האחרונה.

בראדלי ביל הוביל את רשימת הקלעים של וושינגטון עם 28, כשראסל ווסטברוק רושם טריפל דאבל רביעי מתחילת העונה (22 נקודות, 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים) אבל עדיין מחכה לניצחון בכורה העונה. רוי האצ'ימורה הוסיף 17, ראול נטו תרם 15 מהספסל והיה הגורם המוביל לקאמבק ברבע האחרון, אבל בשורה התחתונה הוויזארדס בלחץ גדול, כשהמשחקים הקשים באמת עוד לפניהם. אוטו פורטר ג'וניור עשה ככל העולה על רוחו אצל הבולס עם 28 נקודות ו-12 ריבאונדים, זאק לאבין סיים עם 22 משלו וקובי ווייט ניהל את המשחק היטב עם 16 ו-10 אסיסטים.

רוי האצ'ימורה, וושינגטון וויזארדס מאוכזב. AP
הפנים אומרות הכול. האצ'ימורה/AP
ראסל ווסטברוק, וושינגטון וויזארדס. AP
עוד טריפל דאבל חסר משמעות. ווסטברוק/AP

החדשות הרעות מבחינת וושינגטון: החלק הקל כביכול בלוח הזמנים של הקבוצה בפתיחת העונה עבר, וכעת מצפים לה שורה של משחקי חוץ, חלקם מול כמה מהקבוצות הטובות במזרח. מסע משחקי החוץ יתחיל כבר מחר (בין שישי לשבת) אצל מינסוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully