וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא אמיתי? צפו בסטפן קרי צולף 105 שלשות רצופות באימון

כוכב גולדן סטייט לא החטיא במשך למעלה מחמש דקות. סטיב קר קורא לספר השיאים של גינס, דריימונד גרין: "אני לא מופתע"

צפו בדני אבדיה מדבר אחרי הופעת הבכורה שלו ב-NBA/עריכת וידאו: ניר חן

גולדן סטייט ככל הנראה לא תתחרה על אליפות ה-NBA השנה בשל פציעתו של קליי תומפסון, אבל הבשורות הטובות לחובבי הליגה מגיעות מכיוונו של סטפן קרי. ה-MVP לשעבר שב לפרקט אחרי שסבל ממספר פציעות אשתקד ונראה כמו הכוכב שפעם היה.

לא מאמינים לנו? שימו לב לסרטון הזה שפרסמה גולדן סטייט - קרי עומד בפינה וצולף לא פחות מ-105 שלשות ברציפות, בלי אף החטאה למשך חמש דקות ו-13 שניות. מדהים.

"אני חושב שהשיא הקודם שלו היה 77, זה משוגע", אמר מאמנו בווריירס סטיב קר. "אני לא יודע אם ספר השיאים של גינס עדיין קיים, זה היה אחד הספרים האהובים עלי כילד. אם הוא עדיין קיים, סטף צריך להיכנס כי עכשיו יש לנו הוכחות מצולמות".

"זה היה מדהים", הוסיף עוזר מאמן גולדן סטייט ברוס פרייז'ר, שספר את הצליפות. "ידעתי שזה הולך להיות משהו מיוחד בסביבות 30".

דריימונד גרין, שלא ראה את מופע הקליעות הזה אך כן היה עד לשלל מופעים בעבר, אמר: "אין לי שום ספק שזה קרה, אני לא צריך לראות את הסרטון כדי לדעת שהכל נכנס. הוא הקלע הטוב ביותר שאי פעם שיחק את המשחק הזה. זה לא מפתיע אותי. זה מדהים, אבל אני מצטער, אני לא הולך לקפוץ מהכיסא שלי אם אשמע שהוא קלע 105 שלשות רצופות, כי אם היו אומרים לי שמישהו עשה את זה, הייתי אומר שזה סטף. הוא מסוגל לזה. הוא מסוגל לעשות כל דבר שקשור בלקלוע כדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully