וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדת צ'מפיונשיפ מנג'ר מקסים ציגלקו מת בגיל 37

חלוץ העבר הבלארוסי, שהפך לאחד השחקנים הטובים ביותר ב-CM 01/02, נאלץ לפרוש במציאות בגיל 26 בלבד בשל שורה של פציעות

תקציר: כל שערי רוברט לבנדובסקי מ-13 מחזורי הבונדסליגה הראשונים/ספורט 1

השם מקסים ציגלקו מדבר בעיקר למעריצים שרופים של משחק המחשב צ'מפיונשיפ מנג'ר. אז, במנג'ר 01/02, היה החלוץ הבלארוסי הצעיר אחד הכשרונות הגדולים במשחק, כזה שכמעט כל שחקן דאג לצרף בשלב כזה או אחר. במציאות הקריירה של ציגלקו לא התפתחה באותו אופן, והיום (שישי), הודיעה קבוצתו לשעבר דינמו מינסק על מותו בגיל 37 בלבד.

"אלוף בלארוס, מחזיק הגביע עם דינמו. אנו מביעים את תנחומינו העמוקים למשפחה ולחברים של מקסים, נזכור אותו לנצח", נכתב באתר הרשמי של המועדון. ציגלקו שיחק בדינמו מינסק מ-2001 עד 2004 וכבש 28 שערים ב-65 הופעות, כשבאפריל 2003 אפילו זכה לרשום שער בכורה בנבחרת בלארוס, במשחק ידידות מול אוזבקיסטן. ב-2010 נאלץ לפרוש מכדורגל בשל סדרה של פציעות.

"לא ידעתי על המשחק, כי אף אחד במדינה שלי לא הכיר את המשחק הזה", סיפר בריאיון שהעניק ב-2018. "בהתחלה שמעתי כמה טוב אני מעיתונאי רוסי, והייתי בהלם. הוא אמר שאני השחקן הפופולרי ביותר במשחק. לא האמנתי. לאחר מכן הבנתי כמה כסף הייתי יכול להרוויח, אבל זה כבר היה מאוחר מדי. בגיל 23 סבלתי מפציעה קשה ובגיל 26 נאלצתי לפרוש. התחלתי לעבוד בבנייה, בשביל 5 דולר ביום ולאחר מכן בשביל 20 דולר ביום. הרגליים והגב שלי לא עמדו במעמסה והיו לי בעיות בריאות קשות. כשפרשתי מכדורגל אף אחד לא הציע לי עבודה, אף אחד לא צלצל אלי. אני זקוק לעזרה".

שמו האמיתי של ציגלקו הוא בכלל מקסים ציחלקה. ב-2013, האיש ששימש כסקאוט בבלארוס עבור צ'מפיונשיפ מנג'ר, התראיין והסביר מדוע העריך את החלוץ הצעיר באופן כה מופרז: "הייתי צעיר והאמנתי שלכדורגל הבלארוסי יש עתיד. לא היו מגבלות על כמה טוב אפשר לעשות שחקנים. אהבתי את ציחלקה מאוד. הוא היה מהיר, עם ריח לשערים, והוא פרח בשטחים קטנים. היה לו כל מה שצריך כדי להפוך לשחקן ברמה עולמית. אבל זה גם היה מכוון מצידי. לפתע, כל הפורומים התפוצצו. אפשר היה לרכוש אותו במעט מאוד כסף והוא הבטיח לך שער כמעט מדי משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully