וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוליך את קבוצתו לאליפויות בפוטבול מנג'ר - וקיבל הצעה להצטרף אליה במציאות

אנדרי פאבלוביץ', סרבי בן 22, שלח לקבוצתו האהובה בז'אניג'ה את "קורות החיים" שלו ממשחק המחשב. הם התרשמו לטובה, וכעת הוא משמש כסקאוט - כרגע בהתנדבות, אבל בעתיד זה עשוי להשתלם לו

מתוך יוטיוב

בווידאו: כך ייראה פוטבול מנג'ר 2020

אם אי פעם שיחקתם "פוטבול מנג'ר", כנראה שגם אתם דמיינתם את עצמכם מאמנים קבוצות גם במציאות. זה בדיוק מה שקרה לאנדרי פאבלוביץ', סרבי בר מזל, שהוכיח איזה מאמן גדול הוא (כלומר, איזה שחקן פוטבול מנג'ר גדול הוא), כשהוליך את FK בז'אניג'ה הקטנטנה לחצי גמר ליגת האלופות עם ניצחונות על מנצ'סטר סיטי ובאיירן מינכן בדרך. במהלך קדנציה של 16 שנים הוליך את הקבוצה הסרבית הקטנה ל-10 אליפויות רצופות ושישה גביעים, והצלחותיו גרמו לו להאמין שהוא מסוגל לחולל דברים דומים גם מחוץ למשחק המחשב.

אבל בניגוד לרוב האנשים, שמשאירים את החלום הזה בגדר פנטזיה, פאבלוביץ' בן ה-22 עשה מעשה: הוא שלח את "קורות החיים" שלו למועדון האהוב עליו - זה ששרד שנתיים בלבד בליגה העליונה בסרביה (2006/07, 2007/08)

"שלחתי להם את ההישגים שלי בפוטבול מנג'ר ואמרתי שאוכל לעזור להם. לא חשבתי שיחזרו אלי". אבל הם חזרו - ועוד איך חזרו. "מנהל המועדון ביקש ממני לבוא למשחק ביום שבת. לא האמנתי. הייתי בהלם כשהם שאלו האם אוכל לעבוד אצלם בהתנדבות, כי הם במצב כלכלי רע".

פאבלוביץ' הגיע למשחק הבית, וערך את דו"ח הסקאוטינג הראשון בחייו. "דאגתי שיהיה קצר, פשוט כמה נתוני מעניינים של התקפה והגנה", אמר - וכנראה שהוא ידע למה: בז'אניג'ה כל כך התרשמה, שביקשה ממנו לערוך ניתוח דומה גם למשחק של הקבוצה הצעירה של המועדון, למחרת. הוא הסכים. "אם תצוץ הזדמנות, אשמח מאוד לעבוד בכדורגל כסקאוט או מנתח נתונים, זה היה החלום שלי כבר זמן רב".

לפעמים, אם משחקים מספיק פוטבול מנג'ר, חלומות מתגשמים.

ניתוח של אנדרי פאבלוביץ'. אתר רשמי
כך נראו חלק מדוחות הסקאוטינג הראשונים בקריירה שלו/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully