וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאז שהגיע למכבי תל אביב, פשיץ' משחק כאילו הוא נולד מחדש"

בסרביה החמיאו לחלוץ שבקיץ נראה אבוד, אבל נחת בקרית שלום וכבש בדרבי שער ליגה רביעי: "הוא מטיל אימה על השוערים"

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

"הוא מטיל אימה על השוערים", החמיאו היום (שלישי) בתקשורת הסרבית לחלוץ מכבי תל אביב, אלכסנדר פשיץ', שכבש אמש את השער השני הצהובים ב-0:4 על הפועל תל אביב בדרבי התל אביבי.

החלוץ הסרבי הגיע למכבי תל אביב אחרי תקופה ארוכה בלי כדורגל או שערים. הוא הבקיע בסוף ספטמבר במדי סאול הקוריאנית ולאחר מכן לא מצא את עצמו, עד שנחת בקרית שלום.

"מאז שהוא הגיע למכבי תל אביב, פשיץ' משחק כאילו הוא נולד מחדש", כתבו בסרביה, "חלוץ הכוכב האדום לשעבר, ששיחק גם באל איתיחד וסאול, כבש עד עכשיו ארבעה שערים בליגה הישראלית, כולל אתמול נגד הפועל תל אביב בדרבי".

ביוני האחרון החלוץ הסרבי חזר לא איתיחד הסעודית, אבל הוא לא נכלל בתכניות ולשמחתו, מכבי תל אביב זרקה לו חבל הצלה בתחילת אוקטובר - אחרי שהיא כבר התחילה את העונה. מלבד ארבעת השערים של פשיץ' בליגה העל, הוא גם הבקיע את שער השוויון נגד ויאריאל בשלב הבתים של הליגה האירופית.

אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. אריאל שלום, אריאל שלום
מרגיש טוב בליגת העל הישראלית. פשיץ'/אריאל שלום, אריאל שלום

פשיץ' שיחק בעבר בראדניצ'קי (סרביה), אופי כרתים (יוון), שריף טיראספול (מולדובה) ויגודינה (סרביה). ב-2014 הצטרף לטולוז ואחרי שנתיים בינוניות, חתם בקיץ 2016 באטאלנטה. הסרבי התקשה מאוד באיטליה, גילה יכולת חלשה ושיחק במדי הנראזורי רק 83 דקות לאורך כל העונה.

בקיץ שלאחר מכן חתם בכוכב האדום בלגרד, כבש 25 שערי ליגה וסייע לקבוצתו לזכות באליפות סרביה, תוך שהוא מוכתר למלך השערים ול"שחקן העונה" בליגה המקומית. באל איתיחאד הסעודית מאוד התרשמו ובקיץ שילמו עליו 4.2 מיליון יורו. עם זאת, החלוץ גבה הקומה התקשה לשחזר את המספרים מעונת 2017/18 ואחרי 11 משחקים ושער אחד, הושאל לסאול. בליגה הקוריאנית הוא כבש 10 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully