וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעלבו מעצמם: האחים ניסנוב מסרבים להבין את חלקם בהתרסקות

29.12.2020 / 8:50

הבעלים של הפועל תל אביב הביאו את המועדון לשפל והוסיפו חטא על פשע: איזה מסר הם משדרים לאנשי הקבוצה והשחקנים כשהם נוטשים את היציע? איינבינדר סיכם, אך עדיין לא נקבעה פגישה לצורך חתימה. קלינגר בינתיים נשאר

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

1. בהפועל תל אביב הייתה אופטימיות לפני הדרבי אמש (שני). הניצחון בסכנין נתן הרבה כוחות מחודשים והייתה תחושה שתוצאה טובה בדרבי זאת תיתן רוח גבית לצאת מהמצב העגום בטבלה ועל כר הדשא. אבל אחרי הגול הראשון של דור פרץ בדקה ה-62, הקבוצה התפרקה. זה נגמר ב-4:0 מהדהד ושחקנים בקבוצה אמרו בסיום: "לא משנה מה, לא היינו צריכים לרדת עם הפסד כזה. זה גם לא היה משחק כזה, פשוט איבדנו את זה אחרי הגול ויצאנו קטנים. עכשיו האוהדים לא יעזבו אותנו, יש כאן שחקנים שלא מבינים את ההבדל בין להפסיד דרבי בתוצאה נמוכה, לבין להפסיד בו 4:0".

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. ., אריאל שלום
האופטימיות התפוגגה במהירות/אריאל שלום, .

2. מטבע הדברים, כלפי חוץ מעמדו של המאמן ניר קלינגר אינו יציב והספקולציות נמצאות באוויר כל הזמן. האחים ניסנוב כל הזמן בודקים אפשרויות, אך בפועל המאמן מקבל גב בשלב הזה. אם הצדדים יגיעו להתנגשות, זה יהיה בגלל ההחתמות של חודש ינואר והרצון להשקיע. המאמן משוכנע שהוא יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ, וגם אחרי המשחק אתמול אמר זאת לאנשי המועדון ודיבר על השינויים שהוא רוצה לעשות עד ינואר. בהנהלה האדומים אמרו אתמול שקלינגר נשאר, אך בהפועל כמו בהפועל, כל יומיים קורה משהו אחר.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ., אריאל שלום
בהנהלה מתעקשים שקלינגר נשאר. בינתיים/אריאל שלום, .

3. העובדה שהאחים ניסנוב נטשו את היציע בזמן המשחק היא קודם כל מראה עבורם. של מה שהם משדרים לצוות המקצועי, לשחקנים ולתרבות הספורטיבית של המועדון. אבל זה לא מפתיע, ההתנהלות הזאת רק ממחישה כמה הם לא מבינים את ההשפעה של ההתנהלות שלהם על הקבוצה. הם גם לא מבינים שהם ירדו מהיציע כי הם נעלבו מעצמם, ממה שהם עשו מהפועל תל אביב ונקודת השפל אליה הביאו את המועדון. בדבר אחד הם יכולים להתנחם - יותר נמוך מזה יהיה קשה להם להביא את המועדון.

שרון ניסנוב עם איציק ניסנוב בעלי הפועל תל אביב. דני מרון
מה הם משדרים כשהם נוטשים את היציע? האחים ניסנוב/דני מרון

4. גיל יצחק הצטרף, לידור כהן יעמוד לרשות המאמן החל מה-10 בינואר, אבל מי עוד ברשימה? מרבית תנאיו של דן איינבינדר סוכמו, אך לא נקבעה פגישה לחתימה וזה עשוי לקרות בכל יום. מעבר לכך, בימים הקרובים אמורה להתקבל תשובה ממכבי תל אביב בנוגע למספר שחקנים שהמאמן התעניין בהם וגם ההנהלה צריכה לתת למאמן תשובות בנוגע לזר שנמצא על הפרק. למעשה, קלינגר רוצה להגיע למצב שעם פתיחת חלון ההעברות - ב-10 בינואר - יהיו לו 3-4 שחקני הרכב חדשים. בדרך כלל כשלמאמן יש שאיפות כאלה בהפועל תל אביב, להנהלה יש שאיפה להחליף אותו. ימים יגידו לאן הדברים יילכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully