וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים ניסנוב נטשו לפני סיום הדרבי, ניר קלינגר: "זה לא שובר אותי"

28.12.2020 / 22:40

הבוסים המיואשים עזבו בדקה ה-77, אבל מאמן הפועל תל אביב מסרב להרים ידיים: "זה לא היה צריך להיגמר ב-4:0. צריך להיות חזקים"

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל תל אביב קיוותה שאולי דווקא הדרבי יהווה מבחינתה נקודת מפנה בעונה הקשה שעובר עליה. לאחר ה-0:1 החשוב על בני סכנין התייצבה הערב (שני) קבוצתו של ניר קלינגר למשחק מול היריבה העירונית, אותה ככל הנראה לא היתה יכולה לקבל במצב נוח יותר. ובכל זאת, זה נגמר כמו שזה בדרך כלל נגמר בשנים האחרונות: עם תבוסה, הפעם עם 0:4 מהדהד של האלופה. דור פרץ (61), אלכסנדר פשיץ' (63), אילון אלמוג (74) ויונתן כהן (92) כבשו ואת הסיבוב הראשון מסיימת הפועל תל אביב במקום האחרון בטבלה עם 9 נקודות בלבד אחרי 13 מחזורים. ביום ראשון הקרוב תקווה להתאושש כשתארח לקרב תחתית חשוב את הפועל כפר סבא, הקבוצה הכי קרובה אליה בטבלה.

בעלי המועדון, האחים ניסנוב, עזבו את האצטדיון בדקה ה-77, קצת אחרי השער השלישי והרבה לפני שריקת הסיום, בצעד שאולי מסמל יותר מכל את מצבה העגום של הפועל תל אביב כרגע.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ., אריאל שלום
איך יוצאים מזה? ניר קלינגר/אריאל שלום, .

ניר קלינגר המתוסכל סיכם: "יחסי הכוחות היו ברורים לפני המשחק. ניסינו בהצלחה מסוימת לשחק טקטי ולצאת במעברים. נכון, מכבי הייתה טובה יותר ושלטה במשחק, אבל מלבד נגיחה של פשיץ' לא סיכנה אותנו. אבל אז הגיע המצב הנייח ונגמר המשחק. כנראה שהדברים יותר עמוקים. היה לנו קשה לחזור וקיבלנו את השני מיד.".

בנוגע להמשך אמר המאמן: "אני לא מתכוון לענות כל שבוע לשאלה האם יש אמונה. זה הספורט ואני הגעתי להרבה הישגים בזכות זה שאני לא מוותר. הכלים שלנו מוגבלים, הסגל קצר מאוד, אבל זה לא צריך להיגמר ב-4:0. עד הדקה ה-61 עמדנו טקטית נכון, המעברים לא היו מספיק טובים והניסיונות וכשהגיע הגול הראשון נשברנו. אבל זה לא שובר אותי בשום אופן. אני מקווה שנוכל לחזק את הקבוצה, להעמיק אותה. שחקנים יחזרו ואני מקווה שנעבור את הגל הלא קל הזה. צריך להיות חזקים בחיים, לא הכול דבש".

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. ., אריאל שלום
עמוק במקום האחרון. שחקני הפועל תל אביב המאוכזבים/אריאל שלום, .

עומרי אלטמן הוסיף: "אני חושב שהבעיה יותר מנטאלית ממקצועית. אסור שזה יקרה. יש הבדל בין הפסד 1:0 ל-4:0, במיוחד במשחק כזה שכל כך חשוב לכל מי שהפועל תל אביב חשובה לו. אני מקווה שנלמד מזה. ברגע שאנחנו סופגים שער אחד אנחנו מפסיקים לשחק. יש סף שבירה שאנחנו לא מצליחים להרים את עצמנו משום מה. מאכזב מאוד, אין לי תירוצים לחצי השעה האחרונה. העיניים שלי נוצצות מהרבה דברים ביחד. אני רואה אותנו יוצאים מהמצב הזה, אני לא חושב שלא רואים אור בקצה המנהרה. אנחנו צריכים להבין את המגבלות של הקבוצה ולהיות חזקים ואמידים יותר גם כשאנחנו סופגים את השער הראשון והשני. אנחנו צריכים להאמין בעצמנו. אני לא חושב שחזרנו מפיגור העונה וצריך לעבוד על זה, צריך לעבוד על הפן המנטאלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully