וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזקת ההערכה שפטריק ואן לוון יישאר במכבי תל אביב עד סוף העונה

28.12.2020 / 22:37

שביעות רצון רבה אצל הצהובים בעקבות הניצחון הגדול בדרבי, המאמן שידר שהוא מעוניין להישאר בתפקיד. טל בן חיים: "איפה התחבאתי? תשאלו את המאמן הקודם. עברתי תקופה קשה מאוד"

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב סיימה את הסיבוב הראשון עם הניצחון הכי גבוה שלה העונה, ועשתה את זה בדרבי העירוני עם 0:4 מוחץ על הפועל תל אביב. הצהובים חיכו 61 דקות הערב (שני) עד שהסכר נפרץ, כשדור פרץ, אלכסנדר פשיץ', אילון אלמוג ויונתן כהן התכבדו בשערים והעלו את קבוצתם למקום השני בפעם הראשונה העונה. מכבי תל אביב לא הפסידה דרבי מאז אפריל 2014 ובכל חמשת האחרונים ניצחה בהפרש שערים מצטבר של 0:15.

שביעות רצון רבה במכבי תל אביב מהניצחון בדרבי הערב ומתחזקת ההערכה שמיטש גולדהאר יחליט להמשיך עם פטריק ואן לוון עד סוף העונה. כל עוד הבעלים הקנדי לא הצהיר זאת רשמית, אי אפשר להיות בטוחים בכך אבל ואן לוון כבר שלח מסר בתום המשחק שהוא רוצה ומסוגל להחזיר את מכבי תל אביב למאבק האליפות ונראה כי לאור הביטחון של ההולנדי, התמיכה לה הוא זוכה מגורמים במערכת וכמובן כל תקופת הקורונה שפגעה גם בעולם הכדורגל, קרוב לוודאי שגולדהאר ייתן לו את ההזדמנות להוביל את המועדון עד סוף העונה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אריאל שלום, אריאל שלום
חגיגה צהובה. שחקני מכבי תל אביב/אריאל שלום, אריאל שלום

המאמן הזמני פטריק ואן לוון אמר בסיום: "רצינו לשפר את משחק המסירות שלנו, לקח לנו זמן למצוא אחד את השני במגרש. עשינו כמה תיקונים במחצית והצלחנו להשתפר במחצית השנייה וזה הלך מצוין במחצית השנייה. התחלנו את המשחק מול קרית שמונה במערך דומה ויומיים של אימונים עזרו לנו להתארגן טוב יותר למשחק היום ועכשיו נתחיל להתארגן למשחק הבא. בואו לא נשווה אותי למאמן הקודם. הקבוצה עושה התחלה חדשה עם מערך חדש ואנחנו מנסים לשפר את עצמנו. ברור שניתן פייט בכל משחק ונעשה הכול. אם אפשר לעבוד עם מקצוענים בכל יום וזה המועדון, אז אפשר לעשות דברים טובים ביחד. לא רק לשפר את השחקנים, אלא גם את הקבוצה. ברור שאני מאמין שאוכל להחזיר את מכבי תל אביב לימים הגדולים אחרת לא הייתי נענה להצעה של גולדהאר".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב הביסה 0:4 את הפועל תל אביב בדרבי

לכתבה המלאה
פטריק ואן לוון מאמן זמני מכבי תל אביב עם אייל גולסה, דן גלזר. אריאל שלום, אריאל שלום
"הקבוצה עושה התחלה חדשה". פטריק ואן לוון עם אייל גולסה ודן גלזר/אריאל שלום, אריאל שלום

טל בן חיים, שהיה מצוין במחצית הראשונה, אמר: "למה החביאו אותי עד עכשיו? זו שאלה שצריך לשאול את המאמן הקודם. עשיתי את המקסימום כדי לשחק, תמיד קל להתמרמר אבל אני גאה בחדר ההלבשה שלנו על כך שהוא לא התמרמר ועבד קשה כדי להצליח. בסופו של דבר אתה מקבל מה שמגיע לך. השיטה של ואן לוון יותר מתאימה לשחקני כנף כמוני. יש מאמן והוא קובע. ניתן את הכבוד הראוי למאמן הקודם. אני שמח שניצחנו פעמיים בלי לספוג שערים. זה היה ניצחון משכנע מאוד בדרבי ואני מקווה שנמשיך ככה".

על מה שעבר עליו בתקופה שלא שיחק: "הייתי בחו"ל, היה לי לא פשוט. עשיתי את המקסימום כדי לנצח ואני מאוד שמח שהיום הזה הגיע כי עברתי תקופה מאוד קשה. זה חלק מהכדורגל, אני לא מתמסכן. השנים הלא טובות זה חלק מהמקצוע ואני מקווה שזה מאחוריי. פטריק מכיר אותי מהתקופה הקודמת שלי במכבי תל אביב. אני מתמקד בלהתאמן טוב ולעשות הכול בשביל הקבוצה, היכולת האישית תגיע. היו רגעים קשים, אבל הכדורגל זה החיים שלי. אין דבר שיותר רציתי מלהרגיש שוב ממה שהרגשתי היום. חבל שהקהל שלנו לא היה חלק מההצגה הזו. אני בחור ריאלי, אני יודע שלא אשחק כמו בקדנציה הקודמת כל משחק ואסיים עם מאזן דו ספרתי בשערים. אני מקבל את זה בהכנה ויודע היום הרבה יותר מפעם שכבוד וסטטוס צריך להרוויח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully