וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "מאוכזב, המהלך שעשיתי נועד לקחת את המועדון לימים אחרים"

28.12.2020 / 22:21

בעלי בית"ר ירושלים הגיב אחרי ההפסד לאשדוד, ורד: "אני בהלם, לא זוכר דבר כזה בכל השנים שאני פה". ברדה: "לא יודע מה קרה"

תקציר ה-1:2 של מ.ס. אשדוד על בית"ר ירושלים/ספורט1

פתיחת העונה של בית"ר ירושלים הופכת מרעה למסויטת. הקבוצה מהבירה חטפה הערב (שני) 2:1 דרמטי ממ.ס. אשדוד בטדי, כשספגה בדקה ה-93 מרגלי פאהד באיו, והפער שלה מהקו האדום נותר על נקודה אחת בלבד. הירושלים ניצחו פעם אחת בלבד בתשעת משחקיהם האחרונים, וביום ראשון מפלס הלחץ עתיד לטפס עוד יותר לקראת המפגש מול הפועל חיפה. עלי מוחמד השווה עבורה בדקה ה-24, לאחר שדין דוד כבש שער נפלא לזכות רן בן שמעון בדקה ה-11 ואז, בדקה ה-93, הגיע שער הניצחון של באיו שסגר עבור האשדודים סיבוב נהדר עם 22 נקודות - מספיק טוב למקום השלישי (לפני הדרבי התל אביבי).

הבעלים של בית"ר ירושלים משה חוגג כתב בטוויטר: "מאוכזב יותר מכולם. מחכה לינואר. המהלך שעשיתי נועד לקחת את המועדון לימים אחרים".

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
"אנחנו עושים הכול ולא הולך לנו". ורד/דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים שי ברדה אמר אחרי המשחק: "חשבנו רק על איך לכבוש ולנצח, אני לא יודע מה קרה, אנחנו נאיביים ואין מקום לזה בכדורגל. שלטנו בצורה מוחלטת, אבל זה לא שווה נקודות. אנחנו במצב לא נוח ולא נעים. אנחנו מאכזבים הרבה אנשים, כולל הקהל העצום של בית"ר. אלה רגעים שלא קל להיות מאמן בהם. אנחנו אחראים על הצד המקצועי ולא בורחים מאחריות. הקבוצה הייתה צריכה להיראות יותר טוב. רק לוזרים מרימים ידיים, אנחנו לא נרים ידיים, ניקח את הקבוצה למקום שבו היא צריכה להיות ואולי המזל יתהפך. היום זה נטו נאיביות, בית"ר ירושלים צריכה לנצח במשחק כזה. לפעמים חוסר ביטחון מתחבר ממשחק למשחק. אנחנו מאכזבים את עצמנו, את הבעלים, את המועדון וצריכים להתעשת. אני לא זוכר כמות גדולה כל כך של מצבים, הקבוצה הייתה מחויבת. יכול להיות שהורדנו קצת רגל מהגז ואסור שזה יקרה, אנחנו נאיביים, פשוט ככה. אנחנו מאמנים ותמיד מנסים לשאוף גבוה. אנחנו לפני הכול צריכים להביא נקודות, לקחנו חמש נקודות בשלושה משחקים. היום חזרנו לשחק ביהלום ואם כדור אחד היה נכנס הייתם שואלים שאלות אחרות. אני מתנצל בפני כל כך הרבה אנשים שאכזבנו, אבל אנחנו עובדים קשה ומנסים לעשות הכול.

קפטן בית"ר עידן ורד: "זו תקופה מאתגרת. זה סיבוב שאני עדיין בהלם ממה שקרה. היינו שווים לפחות ארבעה שערים במחצית הראשונה, עשינו מה שרצינו והחטאנו בלי סוף וספגנו שער משום מקום. היו להם שני מצבים ושניהם הפכו לשערים. אני פה כבר שנים ולא זוכר דבר כזה. אני עומד פה כל שבוע כמעט ואין לי מה להגיד. אנחנו עושים הכול, את כל מה ששי וסלובו דורשים מאיתנו. גם אני מבחינה אישית, לא היה לי דבר כזה אף פעם, אני בלי שער. אני מאוכזב מעצמי וגם מהחבר'ה, אין לי יותר מה להגיד. עשינו הכול טוב היום והגענו למצבים טובים. כשלא נכנס הכול הולך קשה ואז אתה סופג שער משום מקום. אין תירוצים, אנחנו צריכים דווקא עכשיו להראות מי חזק ומי לא רק מוכשר, אלא עם אופי חזק וטוב. אני מאמין שנעשה סיבוב שני טוב יותר ונסיים את העונה טוב".

מאמן אשדוד רן בן שמעון: "יש משחקים שאני הרבה יותר גאה בהם. זה לא הכדורגל שאנחנו רוצים לשחק ובית"ר הייתה יותר טובה, אבל לא יחזירו לנו את הנקודות על משחקים שהיינו יותר טובים ונעקצנו. היום אנחנו היינו בצד העוקץ. לא הייתי מדבר על זה אם לא היינו לוקחים נקודות, אבל חסרנו שבעה שחקנים. מגיעה מילה טובה לשחקנים שהופיעו היום אחרי שלא קיבלו דקות העונה. האופי והאישיות שלהם כל כך חזקה ולא נתנה להם ליפול. הגאווה הגדולה של המועדון היא שכל השחקנים במגמת התקדמות. זה סיבוב ענק של מ.ס. אשדוד. אולי היו הרבה נפילות בנקודות, אבל מעט נפילות ביכולת. ניצחנו היום בזכות האופי, אני לא זוכר את עצמי כל כך מאושר מניצחון כשאני לא מרוצה מהיכולת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully