וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סף השבירה הכי נמוך בהיסטוריה: ההתרסקויות של הפועל תל אביב

מכבי חיפה כבשה נגדה צמד עד הדקה ה-8, הפועל חיפה הבקיעה מולה שלושה שערים ב-10 דקות, מכבי נתניה עשתה מולה בליץ ובכל דרבי היא סופגת ואז מתרסקת. בתוך 12 חודשים, הפועל תל אביב של ניר קלינגר שברה שיאים של התמוטטויות מנטליות

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

אולי זה בגלל שהסגל עמוס בשחקנים צעירים, אולי זה חוסר ביטחון שמגיע מהקווים, אולי היעדר אמונה ממקומות אחרים במועדון - הכול נתון לפרשנות וניתוחים, אבל ישנן גם עובדות. התבוסה של הפועל תל אביב 4:0 למכבי תל אביב אמש (שני) בבלומפילד שוב הדגישה את סף השבירה הנמוך של האדומים בשנה האחרונה.

מאז שניר קלינגר מונה למאמן, הפועל תל אביב ספגה כמה תבוסות צורבות - חלקן מהגדולות בתולדותיה. כמעט בכולן, בלטו סף השבירה הנמוך והקריסה הטוטאלית אחרי ספיגות. בדרך כלל זה הגיע אחרי הספיגה השנייה, אבל לפעמים גם אחרי הראשונה. מעין הלם בכל חלק במגרש, שגרם לכך שהיריבות של האדומים לוחצות ובתוך דקות ספורות שוב מבקיעות.

רז שלמה שחקן הפועל תל אביב. ., אריאל שלום
מה חדש? רז שלמה אתמול/אריאל שלום, .

4.12.19 | הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 3:0

אבי ריקן העלה את הצהובים ליתרון בדקה ה-15, אבל האדומים דווקא נראו מצוין לאחר מכן. הקריסה הייתה מאוחרת. יונתן כהן קבע 0:2 בפנדל בדקה ה-88 אחרי התערבות של VAR ואילון אלמוג חתם ארבע דקות בתוך תוספת הזמן. גם הדרבי הכי טוב של הפועל תל אביב בשנים האחרונות מבחינת יכולת, הסתיים בתבוסה.

עוד בוואלה!

נעלבו מעצמם: האחים ניסנוב מסרבים להבין את חלקם בהתרסקות

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב ארון שוינפלד, אייל גולסה, מול הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
גם בדרבי הכי טוב שלה בשנים האחרונות, הפועל תל אביב הובסה 3:0/ניב אהרונסון

15.12.19 | מכבי נתניה - הפועל תל אביב 0:4

משחק של שתי התרסקויות מקצועיות-מנטליות, שהניבו תוצאה מוחצת. גבי קניקובסקי וגיא מלמד כבשו בדקות 28 ו-33 בהתאמה ובמחצית השנייה יונס מלדה ושוב מלמד, שוב ניצלו את ההלם האדום בדקות 70 ו-74. קלינגר רתח בסיום והמשיך לדבר על המשחק הזה שבועות אחרי שריקת הסיום. אבל מי שהיה בטוח שההתמוטטות הזו לא תקרה שוב, טעה בגדול.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שתי התרסקויות מנטליות במשחק אחד. דגני במשחק נגד מכבי נתניה/ברני ארדוב

4.2.20 | מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:5

נטע לביא הרעיד את הרשת בדקה ה-4 ובזמן ששחקני ההגנה האדומים מנסים להבין מה קרה, ניקיטה רוקאביציה כבר קבע 0:2 כשהשעון מראה שחלפו 8 דקות. התרסקות שגמרה לאדומים את המשחק רגע אחרי שהם יצאו מחדר ההלבשה. שאר השערים התפזרו בהמשך: טרנט סיינסברי (35), יאניק וילדסחוט (47), צ'ארון שרי (81).

יואב ג'רפי שוער הפועל תל אביב מאוכזב. לילך וייס רוזנברג
בדקה ה-8 מכבי חיפה כבר הוליכה 0:2. ג'רפי/לילך וייס רוזנברג

24.2.20 | מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 0:3

עומר אצילי הבקיע בדקה ה-35, שי אייזן הורחק בדקה ה-41 והפועל תל אביב עברה למגננה עם מטרה אחת: לא לרדת מושפלת. האדומים הצליחו להימנע מספיגה שנייה במשך לא מעט דקות, אבל אחרי שאייל גולסה קבע 0:2 בדקה ה-63, צ'יקו אופואדו כבש בדקה ה-70. שוב ספיגה של שני שערים בתוך זמן קצר מאוד.

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב עם אוראל דגני. דני מרון
עוד דרבי, עוד ספיגות מהירות. אלטמן ודגני/דני מרון

14.6.20 | הפועל חיפה - הפועל תל אביב 0:4

בדרך כלל ההתמוססויות המנטליות של הפועל תל אביב עולות לה בצמדים, אבל במקרה הזה נולדה לה שלישייה. גידי קאניוק העלה ל-0:1 בפנדל בדקה ה-16 ואחר כך ההגנה של קלינגר קצת התייצבה. במחצית השנייה, זה כבר נגמר רע. קאניוק השלים צמד (55), גל אראל כבש בפנדל נוסף (64) ונס זמיר חתם (65). שלוש ספיגות ב-10 דקות.

אריק ינקו שוער הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
הוציא 3 כדורים מהרשת בתוך 10 דקות. ינקו/לילך וייס רוזנברג

27.6.20 | מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 0:3

משחק האליפות של מכבי תל אביב לא היה קל עבורה במחצית הראשונה, אבל כמו שקורה כמעט בכל דרבי, בליץ גדול העניק לה תוצאה מרשימה. ניק בלקמן העלה ל-0:1 בפנדל מפוקפק (68), איתן טיבי הבקיע את השני (81), עמנואל בואטנג הורחק (88) ואיתי שכטר חתם (89). שלוש ספיגות וכרטיס אדום ב-21 דקות - עוד יום במשרד של הפועל תל אביב.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
שלוש ספיגות וכרטיס אדום ב-21 דקות - עוד יום במשרד. קלינגר בדרבי/דני מרון

7.7.20 | הפועל תל אביב - הפועל חיפה 3:0

לירן סרדל העלה את האורחת ליתרון דקה ה-37, אבל הפועל תל אביב ניסתה לחזור ותקפה במטרה לכבוש. אחרי שהיא ספגה מיקוב סילבסטר את השני בדקה ה-80, הקבוצה של קלינגר התייאשה מעצמה ומהמשחק ובדקה ה-93 אופיר מזרחי הפך את ההפסד שלה להתבזות.

שחקן הפועל תל אביב דורון ליידנר. דני מרון
ההפסד הפך להתבזות. ליידנר בתבוסה להפועל חיפה/דני מרון

20.12.20 | הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 3:0

סינטאיהו סלליך כבש ראשון בבלומפילד השומם (22) אחרי פתיחת משחק רעה של הקבוצה הביתית, אבל לאחר מכן היא שיחקה היטב ולא נפלה מהפועל באר שבע. אלא ששער של ז'וזואה בדקה ה-62 ריסק את השחקנים האדומים ובתוך שש דקות גם אנתוני וארן הכניע והכריע אותם. לשמחתם של קלינגר וחבורתו, זה הסתיים רק ב-3:0.

אושר דוידה שחקן הפועל תל אביב מאוכזב. ברני ארדוב
ז'וזואה ריסק את האדומים ושש דקות לאחר מכן גם וארן כבש/ברני ארדוב

28.12.20 | הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 4:0

מפוחדת וחוששת, הפועל תל אביב הסתגרה נגד היריבה העירונית במשך 90 דקות ועדיין חוותה התמוטטות עצבים. דור פרץ קבע 0:1 בדקה ה-61 וכל מי שצפה בדרבי ב-12 החודשים האחרונים, כבר ידע לאיזה כיוון הסיפור הזה הולך. אלכסנדר פשיץ' המשיך את הבליץ בדקה ה-62 ואילון אלמוג השלים אותו בדקה ה-74. שלוש ספיגות ב-13 דקות. יונתן כהן חתם בדקה ה-90, כששחקני הפועל כבר לא היו מסוגלים להביא את עצמם לשום דבר על כר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully