וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דוניס הגיע להיפרד מהשחקנים, גולדהאר ערך שיחה נוקבת

25.12.2020 / 16:58

היווני הופיע בקרית שלום באימון הבוקר, קיים שיחה קצרה עם השחקנים והודה להם עם העבודה המשותפת. לפני ק"ש: הבעלים עלה בזום, דרש מהסגל שלו לתת יותר והבהיר כי אם היכולת לא תשתפר, פיטוריו של דוניס לא יהיו הצעד האחרון. דיווח: איביץ' מועמד לנבחרת סרביה

תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב על עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט 1

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר ערך שיחה נוקבת עם שחקני הקבוצה. השיחה שהגיעה בעקבות פיטוריו של גאורגיוס דוניס והיכולת הרעה בליגה התקיימה אתמול (חמישי) במלון בו התאכסנה הקבוצה לפני המשחק מול עירוני קרית שמונה בבלומפילד. הבעלים עלה בזום באסיפת הקבוצה ואמר דברים ברורים ונוקבים לשחקנים, כשבין היתר דרש מהם להתעשת, לתת הרבה יותר מעתה והלאה והבהיר כי סיום דרכו של המאמן היווני הוא לא הצעד האחרון בו הוא ינקוט אם הקבוצה לא תשפר את יכולתה.

דוניס עצמו הגיע הבוקר לאימון הקבוצה כדי להיפרד מהשחקנים. כפי שפורסם כאן אמש, היווני לא הגיע אתמול בבוקר לקרית שלום אלא רק עוזריו, וזאת משום שהרגיש שזה לא נכון עבורו ועבור השחקנים לקיים כזו פגישה בבוקר של משחק כה חשוב.

היום, כאמור, כבר הגיע המאמן היוצא לקרית שלום, ערך שיחה קצרה עם כל השחקנים וגם הקדיש כמעט לכל אחד מהם כמה מילים בארבע עיניים. בין היתר, הודה דוניס לשחקנים על התקופה הקצרה בה עבדו יחד, הדגיש שוב את ההישג אליו הגיעו באירופה, ואיחל להם בהצלחה בליגה ובהמשך העונה.

בריאיון הבלעדי שהעניק לוואלה! ספורט אמש, היה לדוניס חשוב לומר שיחסיו עם השחקנים היו תקינים גם בימים האחרונים, שהיוו את שיא המשבר המקצועי בקבוצה. לדוניס מאוד הפריעו הציטוטים שפורסמו מפי שחקנים שונים בקבוצה, והתעקש כי יחסיו עמם היו טובים ושלא איבד את חדר ההלבשה לרגע. סיבת הפיטורים לטענתו היא עניינית, מקצועית, לאור התוצאות של הקבוצה בליגה, בניגוד להצלחות באירופה.

"מספרים הרבה שקרים בימים האחרונים, ואם ימשיכו לפמפם אותם, אני מתכוון להציג באינסטגרם צילומי מסך עם ההודעות שקיבלתי מהם", אמר בריאיון אמש. "אני רוצה להודות למיטש, לג'ק אנגלידיס, להנהלה ולשחקנים שלי. הייתה בינינו מערכת יחסים מצוינת, ואני מעריך אותם מאוד. אני מבין שאחד האתרים בישראל יצא עם הסיפור הזה, וכולם ציטטו אותו בתקשורת היוונית, אבל זה השקר הכי גדול ששמעתי בחיי".

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. AP
אמר שלום. דוניס/AP

לאחר הניצחון אמש, מבינים במכבי תל אביב שהרמה חייבת לעלות, במיוחד לקראת הדרבי ביום שני. במועדון מקווים שה-0:1 הקשה על עירוני קרית שמונה, שהושג לשם שינוי עם שער נקי, יביא לשיפור משמעותי אצל השחקנים שמצבם רוחם היה שפוף באחרונה וחלקם אף איבד את הביטחון.

* מאמן מכבי תל אביב לשעבר ולאדן איביץ' הוזכר בתקשורת הסרבית כאחד המועמדים לאמן את הנבחרת הלאומית, לאחר פיטוריו מווטפורד. שני המועמדים המובילים, על פי אותו דיווח הם דווקא ולאדן מילוייביץ' וחלוץ העבר האגדי סאבו מילוסביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully