וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "יש לי קשר מיוחד עם ראסל ווסטברוק, יש לנו מנטליות דומה"

הישראלי סיכם את הבכורה וההתאקלמות בוושינגטון ("מאוד מרגש, ברוקס העמיד אותי בהרבה אתגרים ואני אוהב את זה"), סיפר על עבירת התוקף שחטף מדווייט הווארד ("פוצץ אותי, אבל יכולים לפוצץ אותי עד מחר, הראש שלי חזק") וחשף את מערכת היחסים עם הרכז: "כל הזמן תומך בי"

צפו בדני אבדיה מדבר אחרי הופעת הבכורה שלו ב-NBA/עריכת וידאו: ניר חן

אחרי הופעת הבכורה המצופה שלו ב-NBA הלילה, התייצב אחר הצהריים (חמישי) דני אבדיה לענות לשאלות העיתונאים כדי לסכם את החוויה. הרוקי הישראלי של וושינגטון פתח בחמישייה, זכה ל-28 דקות בהפסד 113:107 בפילדלפיה במשחק פתיחת העונה של הוויזארדס, וסיים אותו עם 7 נקודות, 4 ריבאונדים ומדד הפלוס\מינוס הטוב בקבוצתו.

"זה היה מאוד מאוד מרגש, היתה דרך לא פשוטה", אמר אבדיה. "אנחנו קבוצה חדשה, הדברים עוד יתחברו, נשחק יותר ביחד ותהיה כימיה יותר טובה. עם הזמן אצבור ניסיון, כל השחקנים פה תומכים בי ורוצים בהצלחתי. אני חושב שיש פה קבוצה טובה מאוד, עם מערכת שעוזרת לנו. אנחנו רוצים להצליח אבל אין פה לחץ גדול, יש פה ווינרים בקבוצה. בהתחלה, אהיה כן ואגיד שלא ממש הבנתי איפה אני, גם מבחינת קצב המשחק, אבל ברגע ששברתי את הדבר הראשוני הזה הרגשתי הרבה יותר נוח לרוץ ולשחק. אני רואה שאני לא נופל משום שחקן מבחינה פיזית בגודל.

"אני תמיד רוצה להשתפר, אני רוצה להיות הכי טוב בשביל הקבוצה, להיות בשקט שלי. כל עוד הקבוצה לא תנצח זה לא שווה כלום. זו מערכת מאוד מחבקת ועוטפת, רואים כמה שהם דואגים לנו ושמחים שאנחנו פה. אני מרגיש אהוב ורצוי פה, שהביאו אותי מסיבה מסוימת, ואין יותר כיף מלהגיע לקבוצה שרוצה אותך. כל שחקן רוצה להיות יותר משמעותי, כמובן שרציתי לעזור יותר אבל בסך הכל עשיתי מה שאני יודע. הייתי מאוד אגרסיבי, לקחתי זריקות פנויות ואל תשכחו שזה רק המשחק הראשון. דברים יותר יתחברו עם הזמן".

אבדיה נשאל על עבירת התוקף הקשה שספג מדווייט הווארד ואמר: "הוא פוצץ אותי, אבל זה חלק מלהיות רוקי. אנשים יבואו אליך ואין מה לעשות, הראש שלי חזק, אתם יכולים לפוצץ אותי עד מחר ובסופו של דבר אני סחטתי את העבירה והיה כדור שלנו. עשיתי עבודה בסדר גמור בהגנה. להתנצל? הוא לא התנצל".

על מערכת היחסים עם ראסל ווסטברוק אמר: "יש קשר מיוחד, ראסל בחור מיוחד שמאוד תומך בי ועוזר לי, הוא כל הזמן מדבר איתי - גם בתוך המשחק וגם מחוצה לו. יש בינינו חיבור מיוחד, אבל צריך לתת לזה זמן. אני יכול ללמוד ממנו. לשנינו יש מנטליות דומה".

דני אבדיה, וושינגטיון וויזארדס. מתוך הטוויטר של וושינגטון, צילום מסך
מתחיל להתרגל לחיים בליגה הטובה בעולם. דני אבדיה/צילום מסך, מתוך הטוויטר של וושינגטון

על הספקות שהועלו בנוגע ליכולת הקליעה שלו אמר הישראלי בן ה-19: "בסוף המשחק נגולה אבן קטנה מהלב, להרגיש איך זה משחק רשמי ראשון. הקליעה שלי לא היתה יציבה, אבל הטכניקה תמיד היתה שם. הכל היה בראש שלי - להשתחרר, לדעת שאני זורק את הזריקות שאני רוצה. אני הולך לאולם כמעט כל ערב ומתרגל את זה".

על ההבדלים בין אירופה וה-NBA: "התחלתי לשחק במכבי בגיל 16, התרגלתי למערכת במשך שלוש שנים עד שיצא לי להתפתח לשחקן חשוב בקבוצה. זה שונה. אני בא קצת יותר בשל ומוכן ל-NBA כי עברתי את כל החוויות האלה, אבל זו חוויה ראשונה שלי בקבוצה חדשה, עם כוכבים לצדי, במיוחד שאני מגיע ממקום שהוא לא ארצות הברית. אבל כמו שאני מכיר את עצמי אני חזק מאוד מנטלית, אני עובד מאוד קשה, וכל העסק הזה נופל על סבלנות. אני סבלני, אני יודע שלאט לאט אקנה את המעמד שלי. אני מנסה לעשות את הדברים שאני יודע, בלי להכריח, ועם סבלנות זה יגיע".

אבדיה התייחס להבדלים בין סקוט ברוקס ויאניס ספרופולוס: "סקוט ברוקס העמיד אותי בלא מעט אתגרים מאז שהגעתי ואני אוהב את זה, הוא רוצה שאני אשתפר והוא שם בשבילי. אכפת לו ממני מאוד ובגלל זה הוא מעמיד אותי באתגרים. יאניס הביא לי את הקשיחות, לדעת שאני צריך לעבוד קשה בשביל המקום שלי, לדעת לא לפחד משום דבר. הוא שיפר אותי המון מבחינה הגנתית וקבוצתית".

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully