וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "מדינה שלמה מאחורי, אני לא מפחד מאף אחד"

הישראלי שוחח עם התקשורת האמריקנית - בין היתר על השירה בעברית באימון וחבריו הטובים ביותר בקבוצה. ברוקס: "הוא נראה טוב מאוד"

מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס מסכם את קדם העונה של דני אבדיה/עריכת וידאו: טל רזניק

בלילה שבין רביעי וחמישי זה סוף סוף יקרה: הופעת הבכורה של דני אבדיה ב-NBA. הישראלי בן ה-19 שהרשים עד כה במשחקי טרום העונה יפגוש עם חבריו החדשים את פילדלפיה המסקרנת. היום (שני) דיבר אבדיה עם התקשורת האמריקנית בזמן שהוא נוסע לאירוע של חברו החדש לקבוצה ראסל ווסטברוק. הרוקי נשאל בין היתר על הנעשה באימון אותו סיים, כששר "היום יום הולדת" בעברית לסנטר הלטבי אנג'ס פסצ'ניקס, וסיפר: "הרגשתי בנוח, אני פשוט רוצה ליהנות, אני אוהב את החברים שלי לקבוצה וכיף לי כאן. אני לא מתבייש מאף אחד ולא מפחד מאף אחד. אני לא יצא לי להביא את התרבות שלי לכאן, אני מקווה שזה יקרה במהלך העונה. האוכל, השירים, המנהגים".

אבדיה הוסיף וסיפר: "הרבה אנשים יצפו במשחק ה-NBA הראשון שלי, זה לא קורה הרבה. כל המדינה מאחורי, כולם תומכים בי ומאחלים לי בהצלחה. אני מקווה שיהיה לי משחק טוב נגד פילדלפיה. זו לא הפעם הראשונה שכל ישראל מאחורי, אני מת על המדינה שלנו. אנסה לייצג אותנו הכי טוב שאפשר, אבל אנשים צריכים להיות סבלניים. זה לא יקרה ביום אחד. לפני שעזבתי את ישראל דיברתי עם עומרי כספי הרבה, הוא מכיר אותי, הוא לא מודאג לגבי ותמיד נמצא שם כדי לענות על השאלות שלי".

כשנשאל מי החברים הטובים ביותר שלו בקבוצה, השיב: "כולם טובים אלי, שני חבר'ה שהגיעו מאותה סיטואציה - קאסיוס ווילסון ואנתוני גיל, הם קרובים אלי מאוד. כולם מנסים לעזור אחד לשני. יש פה קבוצה נהדרת עם כימיה טובה, אז לא קשה לי להתאקלם".

"הקצב מהיר מאוד, יש הרבה פוזשנים, הרבה שחקנים טובים וחכמים", סיפר אבדיה. "תמיד אהבתי לקחת ריבאונדים, תמיד היה לי חוש לדעת איפה הכדורים נוחתים. כבן 16 הייתי צריך לדעת איך אני יכול לעזור לקבוצה".

צפו באבדיה שר "היום יום הולדת" לסנטר הלטבי אנג'ס פסצ'ניקס

מי שלא יפתח את העונה הוא רוי האצ'ימורה. הבחירה התשיעית בדראפט 2019 סובל מדלקת עיניים וייעדר כשלושה שבועות מהמגרשים, כך הודיעו היום בוושינגטון. היפני שאמור היה להיות הפאוור פורוורד הפותח של סקוט ברוקס פספס את שני משחקי טרום העונה האחרונים, ולא מן הנמנע כי פציעתו תבטיח את מקומו של אבדיה בחמישיה. "אלה שתי עמדות שונות, דני שיחק קצת כ-4, אבל כמו רוב השחקנים הצעירים אנחנו רוצים להקל עליו ולתת לו משימה אחת", אמר הערב ברוקס. "הוא בדרך כלל משחק כסמול פורוורד ונראה טוב מאוד, יש לנו אופציות. יש עוד כמה ימים עד פילדלפיה. דני שיחק מול גברים באירופה, מכבי קבוצה חזקה והוא התחיל לשחק איתם בגיל 16-17".

"ברוקס בדרך כלל מעדיף להעלות את דאוויס ברטאנס מהספסל", הסביר העיתונאי פרד כץ, "וממילא הוא עוד צריך להתאושש. האם אנתוני גיל יקבל את המקום? האם אבדיה עם שחקן כנף נוסף? או דווקא ברטאנס?"

ריאיון הזום של אבדיה - מהמכונית

מוקדם יותר היום נבחר הישראלי בארצות הברית לאחד הרוקיז המרשימים ביותר במשחקי ההכנה. אבדיה הוצב במקום השמיני ברשימה של אתר SBNATION, לאחר ש"הציג לראווה את היכולות המגוונות שלו. היכולת שלו לשחק במעבר, למצוא מרווחים כחותך ולמצוא את החברים שלו לקבוצה היא שעוזרת לו לבלוט".

הדירוג המלא:

9. תיאו מאלדון (אוקלהומה סיטי)
8. דני אבדיה (וושינגטון)
7. טייריס מקסי (פילדלפיה)
6. מלקאי פלין (טורונטו)
5. אייזק אוקורו (קליבלנד)
4. פטריק וויליאמס (שיקגו)
3. לאמלו בול (שארלוט)
2. קול אנתוני (אורלנדו)
1. דווין ואסל (סן אנטוניו)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully