וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה הגנרלית לפני פתיחת העונה: 9 נקודות ו-10 ריבאונדים לדני אבדיה

הישראלי פתח בחמישייה, קיבל הכי הרבה דקות מבין שחקני הוויזארדס וסיפק משחק מגוון בניצחון 96:99 על הפיסטונס, כשהוא מסיים עם 3 מ-8 מהשדה ומוסיף 3 חטיפות ושני אסיסטים. 8 נקודות ו-7 ריבאונדים לווסטברוק שערך בכורה, וושינגטון מוכנה לפתיחת העונה בין רביעי לחמישי

מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס מסכם את קדם העונה של דני אבדיה/עריכת וידאו: טל רזניק

רגע לפני פתיחת העונה הרגילה, דני אבדיה ממשיך להראות שהוא ראוי לדקות משמעותיות בוושינגטון. הרוקי הישראלי ערך הלילה (בין שבת לראשון) את הופעתו השלישית ב-NBA ונעל את משחקי טרום העונה של הוויזארדס בצורה מרשימה, כשקבוצתו מנצחת 96:99 את דטרויט.

אבדיה פתח בחמישייה בפעם השנייה מתוך שלושה משחקים במה שבהחלט עשוי להיות סימן לבאות, והצדיק את הקרדיט. הוא סיים את המשחק עם 9 נקודות (3 מ-8 מהשדה כולל 2 מ-4 מהשלוש, 1 מ-2 מהעונשין), הגיע ל-10 ריבאונדים והוסיף 3 חטיפות ושני אסיסטים, במשחקו המגוון ביותר בטרום העונה. הוא גם סיים עם את המשחק עם 6+ במדד הפלוס/מינוס, השלישי הכי גבוה בקבוצה.

וושינגטון הציגה לראשונה העונה את הרכש המדובר ראסל ווסטברוק ואת המועמד לשחקן השישי של העונה דאוויס ברטאנס, ולמעט רוי האצ'ימורה שנעדר בשל פציעה, קיבל המאמן סקוט ברוקס סגל מלא. גם במצב העניינים הזה, אבדיה קיבל את המפתחות בעמדת הסמול פורוורד, ולמרות שנראה מעט מהוסס במחצית הראשונה בעיקר בצד ההתקפי, הוא הצליח לתרום באספקטים אחרים. הוא קיבל לא פעם את המשימה ההגנתית הקשה לעצור את בלייק גריפין - מה שלא היה לו קל.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
שורה סטטיסטית מגוונת. אבדיה הלילה/אתר רשמי, האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

את מרבית הפעולות החיוביות רשם אבדיה ברבע השלישי, בו ווסטברוק וברטאנס כבר היו על הספסל, מה שאיפשר לרוקי להשתתף יותר בקבלת ההחלטות בהתקפה. ברבע הזה הוא קלע את שתי השלשות שלו במשחק, אחת מכדרור עם שומר על הפנים ואחת נוספת שקטעה ריצה של הפיסטונס, ונתנה לוויזארדס אוויר לנשימה.

אבדיה חזר לפרקט בדקות האחרונות של הרבע האחרון ולמרות שלא הוסיף נקודות למאזנו ולא היה מעורב במיוחד בצד ההתקפי, הוא סייע בריבאונד וביצע שתי עצירות הגנתיות נאות בדקה האחרונה.

עוד בוואלה!

אמארה סטודמאייר מפרגן: "דני אבדיה יהיה שחקן משמעותי ב-NBA"

לכתבה המלאה

יכולת המסירה של אבדיה הפתיעה

מי שהוביל את הוויזארדס ברוב שלבי המשחק היה הסנטר תומאס בריאנט, שקלע 22 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים. בראדלי ביל סיים עם 15 ו-5 אסיסטים, בעוד ראסל ווסטברוק הסתפק ב-8 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בהופעת הבכורה בקבוצתו החדשה.

כעת אבדיה והוויזארדס נראים מוכנים לדבר האמיתי: משחק פתיחת העונה הרגילה מול פילדלפיה בלילה שבין רביעי לחמישי.

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully