וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר מפרגן: "דני אבדיה יהיה שחקן משמעותי ב-NBA"

עוזר מאמן ברוקלין החמיא לפורוורד וושינגטון ששיתף איתו פעולה במכבי תל אביב: "הוא שחקן מאוד ורסטילי". צפו בווסטברוק מתדרך את אבדיה באימון

שחקני וושינגטון וויזארדס ראסל ווסטברוק דני אבדיה/וושינגטון וויזארדס אתר רשמי

אחרי שקיבל טעימה קטנה מליגת הכדורסל הטובה בעולם, דני אבדיה, הרוקי של וושינגטון וויזארדס, צפוי לקבל דקות ראשונות ורשמיות ב-NBA בלילה שבין רביעי לחמישי, אז תערוך הקבוצה מהבירה את משחקה הראשון העונה בליגה.

רגע לפני שהליגה יוצאת לדרך ולפני משחק ההכנה האחרון של וושינגטון לעונה זו מול דטרויט, דיבר עוזר מאמן ברוקלין נטס, אמארה סטודמאייר, על הפורוורד ששיתף איתו פעולה במכבי תל אביב.

"אבדיה שחקן מאוד ורסטילי", אמר אמארה. "הוא יודע לשחרר את הכדור מהר בזריקה, הוא שולט היטב בכדור, הוא חזק מאוד וגם יודע לחדור לסל. דני יודע גם לתקוף את הסל כשצריך, מסוכן מבחוץ ויכול לשחק גם בפוסט. אם שואלים אותי, בטח כשרואים את העבודה הקשה שלו, דני יהיה שחקן משמעותי ב-NBA. אסור לשכוח שהוא כבר שיחק ביורוליג שהיא ליגה אגרסיבית ופיזית יותר מהליגה שלנו".

האם ראסל ווסטברוק ישחק לראשונה בקבוצתו החדשה במשחק ההכנה הקרוב? הוויזארדס העלו סרטון לרשתות החברתיות שבו נראה הכוכב הגדול לוקח חלק באימון המסכם של הקבוצה לקראת המשחק, בו הוא נראה מתדרך את אבדיה ומסביר לו על החשיבות של חילופים בהגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully