וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפנרבחצ'ה מלגלגים על ערן זהבי: "מזל שלא החתמנו אותו, הוא לא עושה כלום באיינדהובן"

בתקשורת המקומית נזכרו בחלוץ שהיה קרוב לחתימה בפנר: "העונה שלו היא סיוט אחד גדול, המועדון הרוויח כשוויתר עליו"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט 1

לא מעט קבוצות חיזרו אחרי ערן זהבי בקיץ האחרון. על פי דיווחים שונים, החלוץ שעזב את גוואנגז'ו R&F אחרי ארבע שנים זכה להרבה הצעות, אך בסופו של דבר בחר בפ.ס.וו אניידהובן ההולנדית. הוא הגיע להולנד בקול תרועה רמה, אך עד עתה כבש שער בודד בשש הופעות בליגה, נפצע, נעדר ממשחקים אחרי שנדבק בקורונה ובעיקר אכזב את אנשי ואוהדי איינדהובן.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
"פנר הרוויחה בגדול". זהבי (צילום: GettyImages)/GettyImages, Soccrates Images

בניגוד להולנד, בטורקיה, או יותר נכון ברובע ספציפי באיסטנבול, חוגגים ובגדול. אחת המועמדות לצרפו בקיץ האחרון הייתה קבוצת הפאר הטורקית פנרבחצ'ה, שבסופו של דבר החליטה לוותר על האפשרות להחתימו. היום (חמישי) הקדישו בתקשורת באיסטנבול ידיעה נרחבת לחוסר ההצלחה של זהבי בהולנד, וחגגו את העובדה שבסופו של דבר פנרבחצ'ה החליטה לוותר על שירותיו.

"זהבי לא עשה כלום מאז החתימה באיינדהובן", כתבו בטורקיה. "הוא נאבק בפציעה שמונעת ממנו לשחק וזאת לאחר שנדבק בקורונה ונעדר מהמגרשים בעקבות זאת. הוא לא צפוי לשוב למגרשים בזמן הקרוב, אלא רק בינואר".

"הוא אמנם כבש שער ובישל שניים נוספים בשישה משחקי ליגה, אבל נראה שפנר הרוויחה בגדול כשוויתרה עליו. יש לה מזל גדול", הוסיפו בתקשורת המקומית. "בינתיים העונה הזו היא סיוט אחד גדול מבחינת זהבי, שלא מצליח לבוא לידי ביטוי באיינדהובן".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
אמור לשוב לכר הדשא בקרוב. זהבי (צילום: GettyImages)/GettyImages, Soccrates Images

בהולנד טוענים שזהבי עשוי לחזור למגרשים בקרוב. החלוץ שנפצע במשחק נגד גרנאדה בליגה האירופית מקווה לשוב לאימונים אחרי שתחילה דווח שהוא ייעדר במשך מספר שבועות, אולם לאחרונה הוא חזר לאימונים חלקיים ולפי דיווחים, והוא מתכונן במלוא המרץ לקאמבק, בתקווה לשפר את הרושם שהוא מותיר בפתיחת העונה בהולנד, עם שער ליגה בודד.

"יש סיכוי גבוה שזהבי יחזור לשחק לפני פגרת החורף. זהבי מחפש נקמה ורוצה לענות למבקרים אחרי התקופה הפחות טובה", ציינו בהולנד. "שום דבר לא עובד לו כפי שתכנן עד עכשיו בכל מה שקשור לכיבוש שערים".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. יותם רונן
לא פוסל את האפשרות שילבש שוב צהוב. זהבי (צילום: יותם רונן)/יותם רונן

בימים האחרונים התייחס זהבי לאפשרות שיחזור למכבי תל אביב בריאיון שהעניק השחקן לבן מיטלמן בחדשות 12. "לחזור למכבי תל אביב? יש סיכוי להכול. שאני אסיים או אמשיך את החוזה שלי (בהולנד) עד הסוף. אני באמת לא פוסל שום דבר אף פעם, לא להישאר בהולנד, לא לעבור למקום אחר, לא לחזור למכבי תל אביב. אני לא יודע. תלוי מה יהיה. אתה יודע, בוא נראה מה יקרה בחודש הקרוב... אני מקווה שיהיה טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully