וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ערן זהבי ייעדר כשבועיים בגלל הפציעה בשריר

עודכן לאחרונה: 6.12.2020 / 22:57

על פי הדיווחים בהולנד, הכוכב הישראלי יחמיץ את המשחקים הקרובים, אבל יחזור לפני משחק העונה מול אייאקס בחודש הבא. הפסד לרפאלוב, שני בישולים לקאניוק, סלטיק במשבר

תקציר: אנטוורפן - לודוגורץ 1:3, ליאור רפאלוב בישל את השער השני/ספורט 1

ערן זהבי ייעדר כשבועיים מהמגרשים בגלל הפציעה בשריר שגרמה לו לנטוש את המשחק מול גרנאדה בליגה האירופית לפני סיומו. זהבי יחמיץ את המשחקים הקרובים של פ.ס.וו איינדהובן (אומוניה ניקוסיה בליגה האירופית, אוטרכט, דה חראפשחאפ, ואלווייק ואולי גם ונלו בליגה), אבל בכל מקרה יספיק לחזור לקראת משחק העונה מול אייאקס בחודש הבא.

הערב (ראשון), ללא הישראלי הפצוע, פ.ס.וו איינדהובן חילצה 2:2 מול הירנביין בזכות שער שוויון של המחליף יואל פירו בדקה השנייה של תוספת הזמן. מריו גצה העלה ליתרון עם צ'יפ קטן בדקה ה-28, אבל הנק פרמן השווה (69) ומיטשל ואן ברגן הפך (78). פ.ס.וו נותרה במקום השלישי בליגה ההולנדית ובפיגור שלוש נקודות מהמוליכה אייאקס שהפסידה אתמול לטוונטה. ה-VAR עוד הציל את האורחת בדקה ה-93, כשפנדל נשרק לזכות הירנביין בגלל נגיעת יד של איברהים סנגארה שגם הורחק, אבל השופט ביטל את שתי ההחלטות בגלל נבדל שקדם לכך.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
תיקו דרמטי בלעדיו. ערן זהבי/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

* אחרי חגיגות העלייה לשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, ליאור רפאלוב ואנטוורפן חזרו לליגה הבלגית והפסידו 4:2 למוליכה הלוהטת גנק. קוג'י מיושי היפני העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה השלישית, אבל פול אונואצ'ו הניגרי הפך עם צמד (19 ו-23) ותאו בונגונדה הוסיף (59) לפני שדיומרסי אמבוקני צימק בנגיחה (83) והמחליף סיריאל דסרס סגר עניין (88). רפאלוב השלים 90 דקות ואנטוורפן במקום הרביעי אחרי 15 מחזורים, מרחק שש נקודות מגנק.

* אחרי ההדחה המביכה מגביע הליגה והקמפיין נטול הניצחונות בליגה האירופית, סלטיק המשיכה את התקופה הרעה שלה עם 1:1 ביתי מול סט. ג'ונסון והיא רחוקה כעת 13 נקודות מריינג'רס המוליכה, לה גם שני משחקים יותר. ניר ביטון השלים 90 דקות אצל האלופה הסקוטית, בעוד חאתם עבד אלחמיד נותר על הספסל וכך גם גיא מלמד אצל האורחת.

* עוד בהולנד: עילאי אלמקייס הוחלף בהפסקה ב-1:1 של דן האח בחוץ מול אוטרכט.

* גידי קאניוק נכנס כמחליף בדקה ה-15 ובישל פעמיים ב-0:4 הקליל של בוריראם יונייטד על פוליס טרו, בדרך לשמינית גמר הגביע התאילנדי.

* אליאל פרץ פתח בהרכב וולפסברגר והיה אחד מארבעה מוחלפים במחצית המשחק מול טירול, שניצחה בקלות 1:4 במחזור ה-10 בליגה האוסטרית.

* מאוויס צ'יבוטה שיחק 87 דקות בניצחונה של לודוגורץ 0:2 בחוץ על סלביה סופיה, וקבוצתו בפסגה הבולגרית עם שתי נקודות יותר מלוקומוטיב פלובדיב וגם שני משחקים פחות.

* ג'ואל אבו חנא שיחק 89 דקות בהרכב זוריה לוגנסק, שניצחה 1:3 בבית את דניפרו והתקדמה למקום החמישי בליגה האוקראינית.

* עדן שמיר ריצה עונש הרחקה ולא נכלל בסגל של סטנדרד ליאז', שסיימה ב-2:2 ביתי מול מכלן ונותרה במקום החמישי בליגה הבלגית, מרחק שש נקודות מהפסגה.

* איתן ולבלום שיחק 78 דקות בהפסדה של מיובני 2:1 לוויטורול טרג'ו ג'יו בליגה השנייה ברומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully