וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "לחזור למכבי תל אביב? נראה מה יקרה בחודש הקרוב"

כוכב נבחרת ישראל שמשחק כרגע בפ.ס.וו איינדהובן ההולנדית לא פוסל חזרה אפשרית לארץ: "יש סיכוי להכול, לא כיף לי כרגע"

תקציר ה-0:3 של מכבי חיפה על בני יהודה/ספורט1

האם ערן זהבי יחזור למכבי תל אביב? בריאיון שהעניק השחקן לבן מיטלמן שאמור להיות משודר במהדורת חדשות 12 הערב (רביעי), הודה כוכב נבחרת ישראל המשחק בפ.ס.וו איינדהובן כי הוא לא נהנה מכדורגל בתקופה הנוכחית. כזכור, זהבי עזב את הצהובים לפני כארבע וחצי שנים ועבר לגוואנז'ו R&F הסינית. בתחילת העונה עבר לשחק בקבוצת הפאר ההולנדית, בה כבש עד כה שער אחד בשש הופעות.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
לא פוסל חזרה לצהובים. ערן זהבי/ניב אהרונסון

"לחזור למכבי תל אביב? יש סיכוי להכול. שאני אסיים או אמשיך את החוזה שלי (בהולנד) עד הסוף. אני באמת לא פוסל שום דבר אף פעם, לא להישאר בהולנד, לא לעבור למקום אחר, לא לחזור למכבי תל אביב. אני לא יודע. תלוי מה יהיה. אתה יודע, בוא נראה מה יקרה בחודש הקרוב... אני מקווה שיהיה טוב".

"הכדורגל השתנה מאוד כרגע ואני לא חושב שזה משהו שכיף להיות בו עכשיו. כרגע כשאין קהל, כשכול בדיקה אתה בלחץ אם תוכל לשחק, אם תהיה בבידוד, פשוט הראש לא נמצא שם, הלב לא נמצא, התשוקה לא נמצאת, לי אישית זה מאוד קשה. אני לא אגיד לך שאני נהנה. ממש לא".

ערן זהבי החל את קריירת הבוגרים שלו בהפועל תל אביב בעונת 2006/7 וזכה עם הקבוצה בדאבל בעונת 2009/10. בשנת 2011 יצא לאירופה ושיחק במדי פאלרמו מהליגה האיטלקית. בשנת 2013 שב ארצה, וחתם ביריבה העירונית של הפועל תל אביב, מכבי, עמה זכה בשלוש אליפויות, כולל עונת 2014/15 בה זכתה הקבוצה בכל התארים בישראל (אליפות, גביע המדינה וגביע הטוטו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully