וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטלות "חינוכיות" ואימון שלשות מיוחד: כך דני אבדיה מתכונן לבכורה ב-NBA

ווסטברוק שלח אותו למשימה בקהילה, החברים נידבו אותו לספק אוכל לכולם, ברטאנס אימן אותו בזריקה המיוחדת שלו. הישראלי מתכונן למשחק פתיחת העונה מול פילדלפיה (2:00, ספ' 5) עם חוויות לימודיות. הכתבים של הוויזארדס מנתחים את מעמדו: "צריך להיות בהרכב שמסיים משחקים"

מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס מסכם את קדם העונה של דני אבדיה/עריכת וידאו: טל רזניק

הלילה (בין רביעי לחמישי, 2:00, ספורט5) זה סוף סוף יקרה: הופעת הבכורה של דני אבדיה ב-NBA. אחרי טרום עונה נהדר, בה ביסס את מעמדו ברוטציה של סקוט ברוקס, הישראלי בן ה-19 ככל הנראה יפתח בחמישייה מול פילדלפיה. "החלטתי, אבל החלטתי לא להגיד לכם", אמר אמש המאמן כשנשאל על ידי כלי התקשורת האמריקנים בנוגע לחמישייה הראשונה שלו.

לקראת המשחק, קיבל אבדיה כמה משימות לימודיות. ראסל ווסטברוק לקח אותו ואת הרוקי השני קאסיוס ווינסטון לאירוע צדקה, והסביר: "הם צריכים להבין כמה חשוב לתת חזרה לקהילה שתומכת בנו, במיוחד בתקופות קשות. זו פעם ראשונה בשבילם ורציתי לוודא שזה קורה".

זו לא המטלה היחידה שאבדיה קיבל לקראת המשחק. לפני שהוויזארדס עלו לטיסה הקצרה לפילדלפיה, נשלח אבדיה לקנות אוכל לכל השחקנים - כיאה לרוקי שרק החל את דרכו בליגה.

כמו כן, הוא גם ערך אימון שלשות מיוחד עם דאוויס ברטאנס, הצלף הלטבי של הוויזארדס שנחשב לאחד מקלעי השלשות הטובים ב-NBA. בתיעוד קצר מהאימון נראה אבדיה עובד עם ברטאנס על זריקת שלשות אחרי כדרור אחד - מהלך שהפך בעונה שעברה לאחד מסימני ההיכר של הלטבי.

אבדיה ושקיות האוכל שהביא לחברים

ווסטברוק מסביר למה לקח את אבדיה לאירוע צדקה

אימון השלשות של אבדיה עם דאוויס ברטאנס

בשיחה בין מספר עיתונאים המסקרים את הוויזארדס, התקבל קונצנזוס לגבי מעמדו של הרוקי שנבחר תשיעי בדראפט האחרון. "אני יכול להגיד כמה אני אוהב את דני?" אמר כריס מילר מ-NBC. "אמרתי את זה אחרי המשחק הראשון מול ברוקלין. הוא יפתח בעמדה 3 מול פילדלפיה. כל מה שצריך - הוא מסוגל לעשות את זה. הוא שיחק מול קווין דוראנט וקיירי אירווינג בלי פחד. אולי הוא לא קולע טוב, אבל הוא תמיד עושה משהו חיובי על הפרקט. מבחינתי, הוא צריך להיות גם בחמישייה שתסגור משחקים".

כריס גריג מצוות הדיגיטל של וושינגטון הסכים: "שמענו שדני לא כל כך יכול לקלוע, אבל במשחקי טרום העונה הבנו שהוא כן. זה יקרה. זו לא זריקה עקומה שאי אפשר לתקן. אני מת על איך שהוא בולע את הביקורות והעזרה של ראסל ווסטברוק".

בסוכנויות ההימורים עדכנו לאחרונה את היחסים בשאלת רוקי העונה והציבו את אבדיה כמועמד השישי בטיבו, כשלפניו לאמלו בול, אובי טופין, אנתוני אדוארדס, ג'יימס ווייסמן וקיליאן הייז.

ברוקס נשאל אמש מה הציפיות שלו מהעונה שבפתח והשיב: "פלייאוף, יש לנו קבוצה טובה, הוספנו שחקנים טובים. לראסל ווסטברוק יש ניסיון מוכח בלהנהיג קבוצות מנצחות. רוי נפצע וזה לא טוב, אבל יש חבר'ה שייקחו אחריות. ראסל יודע מה צריך לעשות ואיך לעשות את זה, יכול להיות שנפתח עם כמה שחקנים צעירים בחמישייה והוא יצטרך להיות סבלני. גם אני אצטרך להיות סבלני עם הקבוצה הצעירה הזאת. אני אוהב את היכולות שלו להתחבר לשחקנים והם מקשיבים לו, בזכות כל מה שהשיג. הוא יגיע מוקדם לאולם, יישאר עד מאוחר ויעזור לצעירים".

אגב, גם צ'ארלס בארקלי סיפק תחזית ורודה לגבי וושינגטון וניבא אמש בפאנל של TNT שהוויזארדס יעפילו לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully