וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מצאו השוואה חדשה לדני אבדיה: למאר אודום

העיתונאים האמריקנים פרד כץ ומייק פראדה שיבחו את יכולות המסירה של הישראלי. גם ב-CBS התלהבו: "נראה נהדר במשחקי ההכנה". וגם: כך הכריח ווסטברוק את אבדיה לחלק איתו מתנות לחג המולד לילדים בקהילה

מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס מסכם את קדם העונה של דני אבדיה/עריכת וידאו: טל רזניק

פציעתו של רוי האצ'ימורה, שייעדר כשלושה שבועות מהמגרשים, משפרת את סיכוייו של דני אבדיה לפתוח בחמישייה של וושינגטון במשחק הבכורה שלה מול פילדלפיה מחר בלילה (בין רביעי לחמישי). בפודקאסט Wizards After Dark, אירח פרד כץ מ"האתלטיק" את העיתונאי האמריקני מייק פראדה והשניים עסקו, בין היתר, ביכולות שהציג הישראלי הצעיר במשחקי ההכנה, ובשחקנים אותם הוא מזכיר.

"חשבתי קצת על הידו טורקוגלו, ניקולה באטום, לא בדיוק האתלטיות של למאר אודום, אבל יש לו משהו שמזכיר קצת. קצת בוריס דיאו, אפילו אם הוא לא מוסר ברמה של דיאו. אולי הכי דומה זה אם באטום היה 3-4 במקום 2-3". כץ השיב: "אני אוהב את ההשוואה לאודום. הוא מהיר יותר. הם בגודל דומה, אני יכול לראות אותו מריץ התקפות כמו שאודום נהג לעשות. דני היה מרשים, הוא מרשים מאוד כמקבל החלטות עבור שחקן כל כך צעיר. הוא מוסר נפלא. לא ציפיתי שההגנה שלו תהיה כל כך סולידית במשחקי ההכנה הראשונים".

פראדה הוסיף ואמר: "הוא לא מוסר או אתלטי כמו אודום. אני חושב שהוא יהפוך לקלע לא רע, בעבר יכולת להיות קלע של 34-35 אחוז, אבל המשחק היום זז הרבה יותר מהר. אני לא בטוח שהוא קלע טוב מתנועה, אבל זה לא מאוד מדאיג אותי. אני אוהב אותו כפליימייקר משני, ולדעתי הוא יכול להיות גם שומר טוב מאוד בחילופים, שחקן שעושה הכל בהגנה. יש שם הרבה פוטנציאל. לא הייתי בטוח שהוא מסוגל לשחק בעמדה 3 כרוקי, אבל הוא הוכיח שהוא יכול. אני חושב שהוא צריך לשחק יותר דקות עם ראסל ווסטברוק, ולא פחות".

באתר CBS סקרו את העונה שבפתח עבור הוויזארדס וביקשו לשים לב לאבדיה: "זה היה די מפתיע לראות את דני מחליק עד המקום התשיעי בדראפט, ואולי הוא כבר זכה בתפקיד הסמול פורוורד הפותח בזכות הגודל והגיוון שלו בהתקפה. הוא עדיין בן 19 כך שצריך סבלנות, אבל הילד הזה שיחק משחקים רציניים מעבר לים מאז שהיה נער צעיר. הביקורת הגדולה עליו בדראפט היתה יכולת הקליעה שלו, אבל הוא נראה נהדר בטרום העונה, עם 5 מ-11 מחוץ לקשת, וזריקה שמראה על יציבות עתידית. יותר מהכל, הוא מתחרה שיודע כיצד לשחק כדורסל, שני דברים שאמורים לשרת אותו היטב בעונת הרוקי שלו".

בינתיים בוושינגטון עוסקים בעיקר בהשתלבות המהירה של ראסל ווסטברוק, שלוקח מנהיגות מיומו הראשון בוויזארדס, מתרכז בהדרכת השחקנים הצעירים וזוכה ליד חופשית ממאמנו החדש-ישן סקוט ברוקס. הלילה זכה הרכז הוותיק למחמאות על פעילות שיזם מחוץ לפרקט, במסגרת חילק למאות ילדים בקהילה המקומית חבילות מתנה לכריסמס שכללו מסיכות, תיקי גב ונעלי ספורט חתומות על ידו.

מי שהתלוו אל ווסטברוק היו אבדיה וחברו הרוקי קסיוס ווינסטון, ומסתבר שלא רק שהם לא עשו זאת באופן מתוכנן מראש, אלא גם תחת לא מעט לחץ. ברוקס סיפר בחיוך לאחר האימון: "ראסל תפס את את דני וקסיוס ואמר להם 'שניכם באים איתי' ועשה את זה בכוח למרות שדני התחנן אליו ואמר 'יש לי דברים לעשות, תכננתי להישאר לזרוק עוד אחרי האימון', והוא רק אמר 'לא, בלי דיבורים - בואו איתי. תקפצו למקלחת, אנחנו יוצאים בעוד רבע שעה'. מבחינתי זוהי מנהיגות. בעוד עשר שנים, אחרי שראסל ובראדלי ביל יפרשו, הם יבינו שהיו להם שני שחקנים שממש לימדו אותם איך להתנהג נכון בליגה הזו וזה כל כך חשוב".

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully