וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני שבחרה בו: וושינגטון ניסתה לעשות טרייד בשביל דני אבדיה

בארה"ב חשפו: הוויזארדס כמעט קיבלו את הבחירה הרביעית משיקגו. אבי אבן: "הוא אף פעם לא מפסיק לעבוד קשה". ויש עוד מחמאות מסקוט ברוקס

מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס מסכם את קדם העונה של דני אבדיה/עריכת וידאו: טל רזניק

ההידרדרות של דני אבדיה עד לבחירה התשיעית בליל הדראפט הפתיעה רבים, אבל מסתבר שעבור וושינגטון, הקבוצה שבחרה בו בסופו של דבר, זו הייתה שמחה כפולה ומכופלת. ברשת NBC חשפו הערב (שלישי) שהוויזארדס כמעט עשו טרייד בליל הדראפט עם שיקגו על הבחירה הרביעית, כדי להבטיח שיבחרו ברוקי הישראלי.

בסופו של דבר העסקה נפלה ברגע האחרון בגלל שראשי הוויזארדס הרגישו שהבולס דרשו מחיר גדול מדי. בשלב זה, הוויזארדס כבר השלימו עם העובדה שאבדיה לא יגיע. אלא שאז שהבחירות נמשכו, וקבוצות נוספות ויתרו עליו. עד הרגע האחרון, הוויזארדס היו משוכנעים שהניקס יבחרו באבדיה בבחירה השמינית. בסופו של דבר הוא הגיע לוושינגטון, ונראה שהם מרוצים מאוד מכך.

"לדני יש אישיות רגועה ובוגרת. ההתנהלות שלו מרשימה מאוד", שיבח היום מאמן וושינגטון סקוט ברוקס, באימון לקראת משחק פתיחת העונה הרגילה מול פילדלפיה בלילה שבין רביעי לחמישי. "הוא לא מנסה לעשות יותר ממה שהוא יודע לעשות בשלב זה. בתור שחקן שעושה קצת מהכול, יש לו פוטנציאל להפוך לכוכב. בכל מקרה, גם מחוץ למגרש הוא נכס. הוא מביא אנרגיות נהדרות לקבוצה".

לכתבה ארוכה אודות אבדיה ברשת NBC, התראיין גם אבי אבן, מנהל מחלקת הסקאוטינג ופיתוח השחקנים במכבי תל אביב, ומי שהביא את אבדיה לקבוצה כשהיה בן 14.

"מה שמיוחד אצל דני, זו התשוקה למשחק. את זה היה אפשר לראות כבר בגיל צעיר מאוד", אמר אבן. "מרגע שהוא הצטרף למחלקת הנוער שלנו, ידעתי שיגיע לקבוצה הבוגרת. כולנו ידענו את זה. פשוט היה לו את זה. הוא השקיע מאמץ אדיר כדי להפוך לשחקן. כל אימון מבחינתו, היה הדבר הכי חשוב. הוא עבד כל כך קשה. הבחור הצעיר הזה עקשן מאוד. הוא מוכן לעבוד קשה מאוד גם כשהוא מוותש. הוא אף פעם לא מפסיק לעבוד קשה. הוא אף פעם לא מפסיק ללמוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully