וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי תל אביב פנו להנהלה: החזירו את דור מיכה

22.12.2020 / 12:00

השחקנים, הנחשבים קרובים לקפטן לשעבר, ציינו בפנייתם שמיכה כבר שילם את המחיר, שהתיק נגדו נסגר ללא כתב אישום ושהקבוצה זקוקה לנוכחות של שחקן הבית בחדר ההלבשה. המטרה: שהבקשה תועבר למיטש גולדהאר

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 0:0/ספורט 1

שחקנים במכבי תל אביב פנו בימים האחרונים לגורמים בהנהלת הקבוצה בבקשה להחזיר את דור מיכה בחלון ההעברות הקרוב בחודש הבא. אותם שחקנים, הנחשבים לקרובים במיוחד למיכה, ביקשו בפנייתם להחזיר את הקשר המשחק בקפריסין מכמה מניעים: הראשון שהתיק נגד מיכה נסגר ללא כתב אישום. המניע השני שאותו העלו השחקנים הוא שהשחקן כבר נענש בחצי השנה האחרונה כשנזרק מהמועדון ונאלץ לעבור לחו"ל. בנוסף לכך נטען בפניית השחקנים שמכבי תל אביב זקוקה למיכה הן מבחינה קבוצתית והן מבחינה חברתית. הם טענו כי מיכה הוא גורם מחבר ומאחד בתוך חדר ההלבשה וכמי שגדל במכבי תל אביב, עשה את כל המסלול בשורות המועדון ואף הפך לקפטן, מגיעה לו מחילה והחזרה לקבוצה.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גולדהאר ישתכנע להחזירו? דור מיכה/ברני ארדוב

כאמור הפנייה של אותם שחקנים היתה לגורמים כאן בהנהלה בארץ, אך הכוונה היא כמובן שהדברים יועברו גם לקנדה לבעלים מיטש גולדהאר שהוא האיש היחיד שיכול להחליט על מהלך כזה.

כזכור, דור מיכה ועומר אצילי נחשדו בקיום יחסי מין אסורים עם קטינות, בפרשה שהסעירה את המדינה. השניים הושעו ממכבי תל אביב ולא היו חלק מהקבוצה בסיום עונת האליפות. בסוף העונה, אחרי שהובהר להם שהקבוצה משחררת אותם, הם עברו לקפריסין. בזמן שעומר אצילי הולך ומתקרב למכבי חיפה, אוהדי מכבי תל אביב פתחו בעצומה להחזרת מיכה, השחקן שגדל במועדון והיה אחד האהובים ביציעים של האלופה. יש לציין כי בימים אלה גם בקרב אוהדי מכבי חיפה ישנו ויכוח עקרוני האם ראוי ומוסרי לצרף את עומר אצילי.

אוהדי מכבי תל אביב, הייתם רוצים לראות את דור מיכה חוזר בינואר?

כן
לא
5426 משתתפים

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25587 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12622 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully