וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן וולבס במתקפה חסרת תקדים על השופט: "לא יכול לראות אותו"

נונו אספיריטו סנטו לא שלט בעצביו בסיום הפסדה של וולבס 2:1 לברנלי: "כל המשחקים איתו נראים אותו דבר, הוא חייב להשתפר"

צפו ב-0:2 של לסטר על טוטנהאם/ספורט 1

לא מעט חיוכים נרשמו אמש (שני) בקרב שחקני צ'לסי לאחר הניצחון המשכנע 0:3 על ווסטהאם. הקבוצה של פרנק למפארד הגיעה לאחר שהפסידה בשני משחקיה האחרונים לאברטון ולוולבס, וידעה שאם שוב תפסיד נקודות היא תראה את הפסגה מתרחקת ממנה עד כדי שבע ואפילו שמונה נקודות. אך למרות משחק לא טוב ברובו, השלימה את העבודה וחזרה לנצח בליגה.

עם זאת, מי שגנב את ההצגה אמש היה דווקא מאמן וולבס נונו אספיריטו סנטו. הפורטוגלי, שבשבוע שעבר חגג ניצחון גדול על צ'לסי ראה את שחקניו יורדים מנוצחים 2:1 על ידי ברנלי מהתחתית, אך את המונולוג שלאחר המשחק הקדיש מאמן וולבס דווקא לשיפוט באותו משחק, ויצא למתקפה חסרת תקדים כלפי השופט לי מייסון.

מאמן וולבס נונו אספיריטו סנטו. רויטרס
מתקפה חסרת תקדים על השיפוט. נונו אספיריטו סנטו/רויטרס

"כל המשחקים עם השופט הזה נראו אותו דבר", זעם מאמן וולבס בסיום. "הוא חייב להשתפר. אני מדבר על האופן בו הוא ניהל את המשחק, לא על החלטות ספציפיות. שחקני שתי הקבוצות איבדו את הריכוז שלהם כי הם צריכים להתעסק בויכוחים על ההחלטות שלו".

אספיריטו סנטו המשיך במתקפה: "אני לא יכול לראות אותו יותר. אמרתי לו שאני מקווה שהוא לא ישפוט אותנו שוב. אני מאוכזב מאוד לומר זאת, אבל הוא לא יכול לשלוט בשחקנים, אין לו את האיכות והכלים לשפוט משחק פרמיירליג".

שחקן צ'לסי טמי אברהם. רויטרס
כבש יותר משער אחד במשחק לראשונה מאז ספטמבר 2019. אברהם/רויטרס

מספרים

* מייסון מאונט ערך את הופעתו ה-50 בצ'לסי בגיל 21 ו-346 ימים. הוא השחקן הצעיר ביותר שעשה זאת מאז ג'ון טרי בינואר 2002. אז הגיע הבלם האגדי להישג בגיל 21 ו-36 ימים.

* צ'לסי הבקיעה העונה שמונה שערים מקרנות - מקום ראשון בפרמיירליג. את שלושת מאותן בעיטות קרן נלקחו על ידי מייסון מאונט.

* טמי אברהם הבקיע את הצמד הראשון שלו עבור צ'לסי מזה יותר משנה. הפעם האחרונה שהחלוץ הבקיע לפחות שני שערים במשחק עבור הבלוז הייתה בספטמבר 2019 נגד וולבס (אז כבש שלושער).

* מאמן ווסטהאם דייויד מויס ערך אמש את הביקור ה-16 שלו בסטמפורד ברידג' כמאמן יריב, מבלי שהצליח לנצח באף אחד מאותם משחקים. מדובר ברצף הארוך ביותר של מאמן יריב במגרש חוץ. מויס מחזיק ברצף שלילי דומה גם באנפילד, כשלא הצליח לרשום מעולם ניצחון חוץ על ליברפול.

* טימו ורנר לא הצליח לכבוש בשבעת המשחקים האחרונים בהם פתח בהרכב. מדובר ברצף הארוך ביותר של החלוץ הגרמני מאז ספטמבר 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully