וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא של דייגו מראדונה טוען: זה היה סוג של התאבדות, ולא בפעם הראשונה

ד"ר אלפרדו קהיי, שטיפל במראדונה בין 1977 ל-2007, טוען שהכוכב היה בדיכאון ועשה הכל על מנת לשים קץ לחייו: "נמאס לו לחיות, זה לא התקף לב רגיל"

אוהדים חולפים על פני ארונו של דייגו מראדונה/רויטרס

אחד מהרופאים שטיפלו בדייגו מראדונה טוען שמותו היה "סוג של התאבדות" ושבשנים האחרונות לחייו של הכוכב הארגנטינאי "נמאס לו לחיות". ד"ר אלפרדו קהיי, שטיפל במראדונה בין השנים 1977 ל-2007, טוען שלדעתו מראדונה הפסיק לאכול ולקחת תרופות כיוון שהיה בדיכאון אחרי שעבר ניתוח מוח, זמן קצר לפני מותו בחודש שעבר. "זה ממש לא נראה לי כמו התקף לב רגיל", אמר הרופא.

לדבריו, מראדונה כבר ניסה בעבר להתאבד, בתקופה שהיה בקובה, כשנסע עם רכבו והאיץ כדי להיכנס באוטובוס, אבל הוא שרד את האירוע. הוא טוען שאחרי זה הוא שאל את מראדונה האם ניסה להתאבד, והכדורגלן לשעבר ענה לו: "אולי יום אחד, מי יודע".

דייגו מראדונה עם רופאו האישי. צילום מסך, צילום מסך
דייגו מראדונה עם רופאו האישי/צילום מסך, צילום מסך

ימים ספורים לפני מותו ד"ר קהיי שוחח עם ורוניקה אוחדה, אחת מהאקסיות של מראדונה ואמא של אחד מילדיו, ולדבריו היא אמרה לו: "אתה יודע, לדייגו נמאס לחיות, הוא לא רצה להמשיך יותר, הוא כבר עשה הכול". אחרי שהרופא שמע שמראדונה בילה את ימיו האחרונים במיטה קטנה, כשהוא מתאושש מניתוח במוח, לא היה לו ספק. "דייגו היה עייף, כל הדברים האלה הובילו להתאבדות".

עוד אמר שלפני מותו מראדונה סבל מהזנחה: "מבחינתי היחס אליו כלל רשלנות, חוסר אחריות וחוסר ניסיון, הכל ביחד. במרפאה הוא לא היה תחת פיקוח, לא ראיתי שם מוניטור, לא ראיתי סביבו אחות מטפלת, הוא לא טופל כראוי. הוא היה חייב להישאר באשפוז, לא בבית שלא ערוך לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully