וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את ארסנל ועלתה לחצי הגמר

עודכן לאחרונה: 23.12.2020 / 0:14

גווארדיולה לא ריחם על ארטטה: ז'סוס (3), מחרז (54), פודן (59) ולאפורט (73) כבשו, לקאזט צימק זמנית (31). ברנטפורד הדיחה את ניוקאסל

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר סיטי 4:1/ספורט 1

שלב רבע הגמר של גביע הליגה באנגליה ייצא מחר (שלישי) לדרך עם שני משחקים, כשבמוקד מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את ארסנל האומללה. ברנטפורד מצמרת ליגת המשנה עלתה לחצי גמר ראשון בתולדותיה בזכות 0:1 על ניוקאסל.

גבריאל ז'סוס שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ז'סוס חוגג ניצחון קליל/רויטרס

ארסנל - מנצ'סטר סיטי 4:1

פפ גווארדיולה ושחקניו קיבלו את ההגרלה הכי נוחה שאפשר לקבל כנראה וניצלו אותה עד תום מול מי שהיה עוזר המאמן שם עד העונה שעברה ונראה שבקרוב גם יהיה הלשעבר של ארסנל, מיקל ארטטה. גבריאל ז'סוס כבש את הראשון כבר בדקה השלישית אחרי בישול של אולכסנדר זינצ'נקו, שער ראשון של הברזילאי אחרי 609 דקות בכל המסגרות. אלכסנדר לקאזט הצליח להשוות עם שער נדיר מבחינתו בדקה ה-31 אחרי בישול של גבריאל מרטינלי וזה 1:1. ריאד מחרז כבש את השני של האורחת בכדור חופשי אחרי טעות אומללה של שוער ארסנל רונאר רונארסון וזה 1:2. משם ארסנל כבר התפרקה וחטפה עוד שני שערים: בדקה ה-59 פיל פודן מצא את הרשת אחרי בישול של פרננדיניו וקבע 1:3 ובדקה ה-73 אמריק לאפורט קבע את תוצאת המשחק אחרי בישול של פודן, 1:4. זו הפעם הראשונה שארסנל חוטפת לפחות ארבעה שערים במשחק ביתי בגביע הליגה מאז נובמבר 1998, אז זה נגמר ב-5:0 מול צ'לסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מיקל ארטטה מאמן ארסנל. רויטרס
ימשיך לעמוד על הקווים אחרי עוד תבוסה? ארטטה/רויטרס

צפו בתקציר: ברנטפורד - ניוקאסל 0:1

תקציר: ברנטפורד - ניוקאסל 0:1/ספורט 1

ברנטפורד - ניוקאסל 0:1

חצי גמר היסטורי לקבוצה שהחמיצה ברגע האחרון את הכרטיס לפרמיירליג בעונה שעברה. ברנטפורד הגיעה אחרי 13 משחקי ליגה ללא הפסד, הייתה פייבוריטית לאור החיסורים הרבים של ניוקאסל וניצחה בפעם הרביעית העונה קבוצה מהליגה הבכירה. ג'וש דה סילבה כבש מתוך הרחבה את השער היקר בדקה ה-66.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully