וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בפנאתינייקוס: "בדרך כלל אנחנו לא מצליחים מול קבוצות כמו מכבי תל אביב"

הירוקים יגיעו ארצה בשלישי, פפאפטרו: "נצטרך לעצור את ווילבקין". ספרופולוס מרוצה: "התחלנו לבנות כימיה" (שלישי, 21:05, 5+)

מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס מסכם את קדם העונה של דני אבדיה/עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי תל אביב תארח מחר (שלישי) את פנאתנייקוס במחזור ה-16 ביורוליג (21:15, 5+), ותנסה להמשיך במומנטום מהניצחון המפתיע בברצלונה ביום שישי. היוונים ינחתו בישראל רק מחר, שעות ספורות לפני המשחק, בשל הגבלות הקורונה במדינתן שנתונה תחת סגר, ולא יתאפשר להם להתאמן בצורה מסודרת ביד אליהו וללון לפני המשחק בתל אביב.

כזכור, שני מחזורי היורוליג הקרובים הוקדמו מימי חמישי ושישי לימים שלישי ורביעי בשל חג המולד שיחול השבוע וחגיגות השנה החדשה בסוף השבוע הבא. אחרי המפגש עם פנאתינייקוס, יסיימו הצהובים את הסיבוב הראשון במשחק ביתי נוסף, ביום שלישי הבא נגד זניט סנט פטרסבורג. מי שלא התאמן היום הוא אותלו האנטר, הסובל מצוואר תפוס.

"נגד ברצלונה השחקנים היו כל כך מרוכזים ודבקו בתכנית המשחק, יותר מכל משחק אחר העונה", הסביר ספרופולוס. "זה לא פשוט. נצטרך להמשיך להיות מרוכזים ולדבוק בתכנית שלנו. נצטרך לשחק חכם, בארבעת המשחקים האחרונים ניצחנו שלוש פעמים - פעמיים בחוץ מול קבוצות טובות מאוד. כולם נכנסים לעניינים, השחקנים הפצועים עדיין זקוקים לשבועיים כדי לחזור ל-100 אחוז. הם כבר עוזרים לנו, אבל כדי להגיע לשיא שלהם, הם יזדקקו לעוד שבועיים. כולם מתחילים להרגיש בנוח, שיש להם את התפקיד שלהם, התחלנו לבנות את הכימיה שלנו. כל השחקנים חשובים מאוד לקבוצה הזאת, יש לי 16 שחקנים ואני בונה על כולם, כולם יכולים לתרום וכולם צריכים להיות מוכנים. אני חושב שזה יכולה להיות נקודת המפנה שלנו".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. Quality Sport Images, GettyImages
ימשיך במומנטום? יאניס ספרופולוס/GettyImages, Quality Sport Images

היווני נשאל על היעדר הקהל ואמר: "ביורוליג אין יותר יתרון ביתיות, כל הקבוצות מפסידות בבית - יותר מאשר לפני הקורונה. באופן מסורתי, עוד לפני התקופה שלי, כולם ידעו כמה חשוב הקהל של מכבי. חייתי את זה כיריב וכעת כמאמן שלה. ועדיין, צריך להגן על המגרש הביתי שלנו, גם ללא האוהדים".

ג'ון דיברתולומאו הוסיף: "נגד ברצלונה היינו אגרסיביים כבר מהדקה הראשונה וזה עזר לנו מאוד. לא היה לנו קל בתחילת העונה כי חסרו לנו מספר שחקנים. כמובן שזה לא פשוט לשחק בבית בלי קהל, יש לנו עכשיו שבעה משחקים בבית מתוך תשעת המשחקים הקרובים וזה אמור לעזור לנו".

דרגאן בנדר אמר: "אני יותר אגרסיבי, ראו את זה בשני המשחקים האחרונים וזה מאוד עוזר למשחק שלי".

יורגוס פפאיאניס שחקן פנאתינייקוס. DeFodi Images, GettyImages
קיוו לפתיחה טובה יותר. פפיאניס/GettyImages, DeFodi Images

בדומה למכבי תל אביב, גם פנאתינייקוס פתחה בצליעה את עונת היורוליג ומגיעה ארצה עם מאזן של חמישה ניצחונות לצד תשעה הפסדים. הירוקים קטעו רצף של שני הפסדים כשחגגו על אלבה ברלין במחזור הקודם, במשחק בו צלפו 15 שלשות, וכעת ינסו לנצח בתל אביב לאחר שני הפסדים רצופים ביד אליהו. פאו תגיע לישראל רק מחר, כאמור, ללא זאק אוגוסט. שלווין מאק וארון ווייט הפצועים ייכללו בסגל.

"מכבי היא קבוצה בכל מובן המילה", אמר המאמן יורגוס ווראס. "יש לה את אותו מאמן ואותה פילוסופיה, בדרך כלל אנחנו לא מצליחים מול קבוצות מהסוג הזה, שמשחקות חזק. נצטרך להיות מוכנים מהשנייה הראשונה. המפתח - הגנה וריבאונד".

הקפטן יאניס פפאפטרו הוסיף: "מכבי קרובה אלינו בטבלה ומצפה משחק קשה. יש לה שחקנים מסוכנים והכוח הגדול הוא כמובן ווילבקין, נצטרך לנסות ולעצור אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully