וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרואטיה מתלהבים מ"הפרוייקט של וויצ'יץ'": "בנדר עושה התקדמות עצומה במכבי תל אביב"

הקרואטים עוקבים באדיקות אחר המושבה המקומית במכבי תל אביב, מתרשמים מהשיפור של בנדר, לא מודאגים מהירידה של ז'יז'יץ' וטוענים: "כולם מרוויחים מהסיטואציה. כשבנדר יחזור ל-NBA, זה יהיה מהדלת הראשית"

שחקני וושינגטון וויזארדס ראסל ווסטברוק דני אבדיה/וושינגטון וויזארדס אתר רשמי

בקרואטיה עוקבים באדיקות אחר מעלליהם של צמד הקרואטים של מכבי תל אביב, דראגן בנדר ואנטה ז'יז'יץ' - שנמצאים בשבועות האחרונים במגמה הפוכה: בעוד שבנדר משתלב לאט לאט ומתחיל לקבל יותר דקות, מעמדו של ז'יז'יץ' נמצא בנסיגה.

היום (ראשון) פורסמה במולדתם של השניים כתבה נרחבת אודותיהם, במסגרתה נעשה סיכום ביניים לעונה של הצמד שחזר מה-NBA. "הפרוייקט הקרואטי של ניקולה וויצ'יץ' מתחיל להניב פירות", כתבו באתר "ספורטסקי". "לוויצ'יץ' יש משימה גדולה הקיץ - לשלב את שני הקרואטים בחזרה בכדורסל האירופי, אחרי שנים ב-NBA. שניהם קיבלו תפקידים חשובים בקבוצה באופן מיידי, אבל לאחרונה שניהם נעו לכיוונים שונים. בנדר שלא הרשים בתחילת העונה, לקח צעד קדימה והפך לאחד משחקני המפתח של מכבי תל אביב. ז'יז'יץ', לעומת זאת, פתח את העונה טוב בהרבה אבל החל לדעוך לאחרונה. הוא איבד את מקומו לטובת אותלו האנטר המנוסה יותר והאתלטי יותר".

בכתבה כתבו על בנדר: "הוא הופך להיות שחקן פנים מסוכן מאוד. העובדה שהמשחק שלו לא מתבסס אך ורק על זריקת שלשות - מה שדרשו ממנו לעשות ב-NBA רוב הזמן - מראה שבשלושה חודשים במכבי תל אביב הוא עשה 100 צעדים קדימה. בנדר רק בן 23, ועומדות בפניו עוד המון שנים של כדורסל. אם הוא אכן יישאר במכבי תל אביב עד סוף העונה כמו שאומרים הדיווחים, מדובר בחדשות נהדרות עבורו. בזמנו, בנדר ל-NBA בגיל צעיר מדי וללא שום ניסיון. זו הייתה מלכודת דבש שהפכה אותו לפלופ. החזרה לאירופה מאפשרת לו להחזיר לעצמו את הביטחון ולהשתפר. הוא עוד עשוי לחזור ל-NBA, אבל עד שזה יקרה, בין אם בסוף העונה הנוכחית או בסוף העונה הבאה, הוא יעשה שיפור עצום".

שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
במגמת שיפור. בנדר/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

עוד נכתב: "יש לבנדר את כל הזמן שבעולם. הוא גם צעיר וגם הרוויח מספיק כסף בארצות הברית (15.3 מיליון דולר) כדי לא לדאוג מעניינים פיננסיים. כל מה שנותר לו זה להתרכז בלהשתפר ולהפוך לשחקן שכולנו האמנו שיהיה כשהיה צעיר. אם הוא יהפוך לכזה, הוא יקבל עוד הזדמנות ב-NBA. אבל כשהוא יחזור לשם, זה יהיה מהדלת הראשית, בתור שחקן בכיר".

בנוגע לאנטה ז'יז'יץ' נכתב: "אין סיבה לדאוג מהירידה בדקות ובמעמד שלו. ז'יז'יץ' שחקן שונה מבנדר, ובכל מקרה בכדורסל האירופי תמיד תהיה דרישה לשחקנים מסוגו. כולם צריכים לברך על הנוכחות שלו ושל בנדר במכבי תל אביב. גם ניקולה וויצ'יץ', גם יאניס ספרופולוס, גם נבחרת קרואטיה. כולם ירוויח מזה. שניהם יהפכו בקרוב לשחקנים משמעותיים, ושניהם במגמת התקדמות".

עוד בוואלה

ראסל ווסטברוק: "האתגר שלי הוא להפוך את דני אבדיה לשחקן גדול"

לכתבה המלאה

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25587 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12622 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully