וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "טורונטו ובוסטון המועמדות המובילות לצירוף ג'יימס הארדן"

ב-ESPN טוענים שכוכב יוסטון עשוי להצטרף לאחת מהשתיים בתמורה לסיאקם או בראון. קוזמה סיכם על הארכת חוזה בלייקרס, לברון: "ארוחת הערב הבאה עליך"

שחקני וושינגטון וויזארדס ראסל ווסטברוק דני אבדיה/וושינגטון וויזארדס אתר רשמי

אמנם עברו רק קצת יותר מחודשיים, אבל עבור חובבי ה-NBA זה מרגיש כמו נצח. בלילה שבין שלישי לרביעי ליגת הכדורסל הטובה מכולן - ה-NBA, חוזרת, עם המשחק הכי גדול שיכול להיות בין לוס אנג'לס לייקרס ולוס אנג'לס קליפרס. אלא שעוד לפני הג'אמפ בול הראשון של העונה צפויים לא מעט שינויים בסגלי הקבוצות, לרבות בזה של יוסטון רוקטס, שככל הנראה תיפרד מכוכבה הבלתי מעורער ג'יימס הארדן.

על פי דיווח בארצות הברית, שתי המועמדות העיקריות לקלוט את הארדן הן טורונטו ובוסטון. "אם הראפטורס ירצו לצרפו, הם ייאלצו לוותר על מספר שחקנים וביניהם גם פסקל סיאקם", דיווח ג'ון גרנאטו מ-ESPN. "גם בוסטון תצטרך להיפרד מכמה שחקנים, כולל ג'יילן בראון המבוקש. הארדן עצמו היה רוצה להגיע לברוקלין אך לא בטוח שטרייד כזה בכלל אפשרי. גם מיאמי ופילדלפיה עדיין נמצאות על הפרק, אך לא בטוח שהן יוכלו לעמוד בדרישות של הרוקטס, שמעוניינים במספר שחקנים צעירים ומבטיחים".

עוד עסקו הלילה בארצות הברית בציוץ המעט מוזר של המנהל המקצועי של פילדלפיה, דריל מורי, שהיה חלק מיוסטון לפני שעזב. בציוץ שהעלה ציין מורי שהיום לפני שנה הפך המזוקן למלך האסיסטים של הרוקטס בכל הזמנים, ומיהר למחוק אותו. לא ברור אם מדובר בציוץ תמים או ברמז לקראת העתיד הקרוב.

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. Carmen Mandato, AP
בדרך לקנדה? הארדן/AP, Carmen Mandato

* למרות שהוא לא נחשב לשחקן אהוב במיוחד בקבוצה, ועל אף השמועות על עזיבה אפשרית, הפורוורד קייל קוזמה סיכם על הארכת חוזה בלוס אנג'לס לייקרס לשלוש שנים נוספות, וירוויח 40 מיליון דולר לכל התקופה. קוזמה בן ה-25 נאבק כבר לא מעט זמן על מקום בחמישייה של הלייקרס. אחרי שבשלוש העונות הראשונות שלו העמיד ממוצעים נאים של 16 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-1.9 בממוצע למשחק, בעונה שעברה הוא ירד ל-12.8 נקודות בממוצע למשחק. "ארוחת הערב הבאה עליך", צייץ לברון ג'יימס בנושא.

* האם ג'רמי לין בכל זאת יצטרף לגולדן סטייט? אחרי שהווריירס ניסו לצרפו ונתקלו בקשיים, בארצות הברית מדווחים שבקבוצה שוב מנסים להחזיר את הגארד בן ה-32, שכיכב בעבר במדי הקבוצה. על פי הדיווח, לין צפוי לחתום בקבוצה ולהתחיל את העונה בליגת הפיתוח, משם ינסה להגיע לסגל הווריירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully