וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי גובר האריך חוזה ויהפוך לסנטר שמרוויח הכי הרבה בכל הזמנים

הצרפתי האריך את חוזהו בג'אז בחמש שנים וירוויח 208 מיליון דולר לכל אורך התקופה. לאחר החתימה אמר: "זה מראה שמאמינים בי"

מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס מסכם את קדם העונה של דני אבדיה/עריכת וידאו: טל רזניק

הסנטר רודי גובר האריך את חוזהו ביוטה ג'אז בחמש שנים תמורת 205 מיליון דולר לכל אורך התקופה. מדובר בחוזה הגבוה ביותר לסנטר בהיסטוריה של ה-NBA, כשהצרפתי צפוי להרוויח 41 מיליון דולר לעונה. העונה הקרובה הייתה צפויה להיות עונתו האחרונה בחוזה ארבע השנים הקודם של גובר, ששוויו עמד על 102 מיליון דולר.

"זה מראה שמאמינים בי", אמר גובר ל-ESPN לאחר ההודעה הרשמית על החתימה על הארכת החוזה. "בארגון מאמינים במה שבנינו פה במהלך השנים עם צוות האימון וכל השחקנים. עבורי מדובר בברכה בלתי רגילה. זה נותן המון מוטיבציה לדעת שכולנו חולקים את אותו חזון ואת אותה מטרה עבור הפרנצ'ייז".

רודי גובר, יוטה ג'אז. GettyImages
הפך לסנטר שמרוויח הכי הרבה אי פעם. גובר/GettyImages

באשר לשאיפות שלו עם הג'אז כעת אמר גובר: "אני רוצה לנצח. אני חושב שזה חשוב מאוד שהציבו שחקנים טובים סביבי וסביב דונובן. אני מאמין בחבורה הזו ומאמין בארגון הזה, ואם היה צריך הייתי מוותר על סכום לא קטן בשביל הקבוצה הזאת".

רודי גובר, בן 28, נבחר בשנת 2013 בדראפט על ידי יוטה ג'אז ומאז משחק בקבוצה. בשנים 2018 ו-2018 נבחר לשחקן ההגנה של העונה, כשבשנים 2017-2020 נבחר בכל עונה לחמישיית ההגנה של הליגה במהלך העונה הסדירה. בנוסף נבחר פעם אחת לשחק במשחק האולסטאר (2020).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully