וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: התיקול המושלם של קימפמבה הציל את פ.ס.ז' ב-0:0 מול ליל

עודכן לאחרונה: 21.12.2020 / 0:05

הבלם עצר התקפה של ארבעה על אחד, נפצע ונאלץ לצאת, כשהאלופה השיגה נקודה במגרשה של המוליכה. ניצחונות לראן ומונאקו

תקציר: אוניון ברלין - בורוסיה דורטמונד 1:2/ספורט 1

אחרי שביום שבת ליון טיפסה זמנית לראשות הטבלה בצרפת, המחזור ה-16 נחתם הערב (ראשון) עם חזרתה של ליל למקום הראשון אחרי 0:0 ביתי מול האלופה פריז סן ז'רמן שמפגרת אחריה בנקודה. ראן רשמה ניצחון שלישי ברציפות, מונאקו התאוששה עם 0:1 בדיז'ון, ניצחון חוץ גם לבורדו.

פרסנל קימפמבה שחקן פריז סן ז'רמן לאחר שנפצע. רויטרס
הציל גול ולא יכול היה להמשיך לאחר מכן. פרסנל קימפמבה/רויטרס

ליל - פריז סן ז'רמן 0:0

אחרי שהפסידה העונה למארסיי, מונאקו וליון, האלופה הגיעה לסטאד פייר מורואה בחשש גדול, בטח לאור הפציעה של ניימאר וחוסר הכשירות של קיליאן אמבפה (שיחק רק 13 דקות כמחליף), אבל הצליחה לחלץ תיקו שהותיר אותה מרחק נקודה מהמוליכה. מואיז קן פתח בהתקפה לצד אנחל די מריה והיה הכי קרוב לשער אצל פ.ס.ז', כשמנגד בוראק אילמז החמיץ ושער של יוסוף יאזיג'י נפסל במחצית השנייה. פרסנל קימפמבה, שהמשיך לשחק למרות שנפגע, ביצע תיקול מושלם על אילמז כשהיו ארבעה שחקני ליל בהתקפה מולו ולאחר מכן כבר לא יכול היה להמשיך. תיקו שני העונה לפ.ס.ז' ושישי למארחת שחזרה לפסגה בזכות שער אחד יותר מליון.

בוראק אילמז שחקן ליל מאוכזב. רויטרס
פספוס מבחינת ליל. בוראק אילמז/רויטרס

לוריין - ראן 3:0

הקבוצה שסיימה במקום השלישי בעונה שעברה, ממשיכה להתקרב למוליכות עם ניצחון שלישי ברציפות. הבלם דמיאן דה סילבה השווה את שיאו האישי עם שער ליגה רביעי העונה (23), בנז'מן בוריז'ו סובב את השני אחרי דאבל פס עם ז'רמי דוקו (70) ואז נכנסו קלמון גרנייה ומרטן טרייה ששיתפו פעולה בדרך לשער השלישי שכבש טרייה (77) וחתם את הדרבי. לוריין נותרה במקום הלפני אחרון, ראן חמישית, אבל האסון שהיה לאחר המשחק תפס כמובן את הכותרות.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן נכנס כמחליף. רויטרס
13 דקות עם השיער הכחול. קיליאן אמבפה/רויטרס

דיז'ון - מונאקו 1:0

אחרי שלושה הפסדים רצופים, הקבוצה מהנסיכות פגשה את נועלת הטבלה וגירדה שלוש נקודות. וויסאם בן ידר בישל לגרמני קווין פולנד בדקה ה-15, כשבדקה ה-41 נפסל שער שוויון של אריק דינה המקומי ובתוספת הזמן ה-VAR ביטל גם שער של פייטרו פלגרי שנכנס כמחליף במונאקו.

פייטרו פלגרי שחקן מונאקו. Daniel Cole, AP
שער שלו נפסל בדקה ה-96. פייטרו פלגרי/AP, Daniel Cole

ברסט - מונפלייה 2:2

ניצחון חמישי ברציפות על ברסט היה מזניק את החבורה של מישל דר זקריאן זמנית למקום הרביעי, אבל היא הסתפקה בנקודה במה שהיה המשחק השלישי שלה מארבעת האחרונים ללא ניצחון. גאטן לאבורד דווקא העלה את מונפלייה ל-0:1 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל רומן פיליפוטו הוותיק השווה בדקה ה-58. ברנדן שרדונה השלים מהפך בדקה ה-79 והעלה את ברסט ל-1:2, אבל אנדי דלור השווה אחרי שלוש דקות וחתם את התוצאה.

משחקים נוספים

נאנט - אנז'ה 1:1
לנאנט: שארל טראורה (90+4). לאנז'ה: רומן תומא (42)

סנט אטיין - נים 2:2
לסנט אטיין: הרולד מוקודי (8), ארנו נורדן (63). לנים: מתאו אלינבי (14), רנו ריפאר (56)

שטרסבורג - בורדו 2:0
לבורדו: פאבלו (38), אוטאביו (66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully