וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ליאור רפאלוב כבש ונפצע, אליאל פרץ עם שער ניצחון מול זלצבורג

עודכן לאחרונה: 21.12.2020 / 0:00

קשר אנטוורפן סובב כדור חופשי אל הרשת ב-0:3 מול בוורן, אבל יצא כבר בדקה ה-40. קשר וולפסברגר נכנס כמחליף וקבע 2:3 במגרשה של אלופת אוסטריה

תקציר: דן האח - אייאקס 4:2/ספורט 1

ליאור רפאלוב כבש הערב (ראשון) את שערו השישי העונה בליגה הבלגית, אבל נפצע לאחר מכן והוחלף עוד במחצית הראשונה ב-0:3 על בוורן. הקשר בן ה-34 סובב כדור חופשי נהדר בדקה ה-25 והיה חתום על השער הראשון של האורחת, אך בדקה ה-40 לא יכול היה להמשיך ופינה מקום לטובת אלכסי דה סאר. פרט לששת שערי הליגה, רפאלוב כבש גם שלוש פעמים בשלב הבתים של הליגה האירופית.

* אליאל פרץ ממשיך בכושרו הנהדר. הקשר שהגיע לליגה האוסטרית מהפועל חדרה כבש את שערו הרביעי בשישה משחקי הליגה האחרונים ששיחק. הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-66 במצב של 1:2 לקבוצתו, פאטסון דאקה השווה בדקה 69, אך פרץ הכריע בדקה ה-79, לאחר שלינדל הכניס לו כדור טוב לרחבה והישראלי עם שער ניצחון מפתיע, השיג ניצחון מרשים עבור האורחת.

* ניר ביטון נותר על הספסל בניצחון הדרמטי של סלטיק 3:4 בפנדלים על הארטס מהליגה השנייה בגמר הגביע הסקוטי של העונה שעברה. חאתם עבד אלחמיד לא נכלל בסגל, כשהארטס חזרה מפיגור 2:0 במחצית השנייה ואז כפתה גם 3:3 בהארכה. ריאן כריסטי היה הראשון שהחטיא בדו-קרב מהנקודה הלבנה, אבל השוער הצפון אירי קונור הזארד עצר פעמיים לאחר מכן והעניק לסלטיק את הגביע. זהו טרבל רביעי ברציפות של הירוקים.

ניר ביטון (מימין) חוגג עם שחקני סלטיק זכייה בגביע הסקוטי. רויטרס
הצטרף לחגיגות. ניר ביטון/רויטרס

* אלי דסה שסיים תקופת בידוד והחלמה אחרי שנדבק בקורונה, שיחק היום (ראשון) 90 דקות בניצחון היקר והיוקרתי של ויטסה 0:1 על פיינורד במחזור ה-13 בליגה ההולנדית. ויטסה אירחה את המשחק כשהיא מדורגת במקום הרביעי ומפגרת אחרי פיינורד בגלל הפרש שערים קצת פחות טוב, אבל של אוסמה דרפאלו בדקה ה-40, עשה את ההבדל. האורחת כמעט איזנה בתוספת הזמן, אבל נגיחה של לואיס סיניסטרה ננעצה במשקוף.

הקבוצה של דסה לא נותנת לאייאקס ופ.ס.וו איינדהובן לברוח ובארנהם אולי חולמים על אליפות ראשונה בתולדות המועדון. ויטסה סיימה כסגנית בפעם האחרונה ב-1915 והגיע למקום השלישי בפעם ה אחרונה ב-1998, כך שזו בהחלט מסתמנת כאחת העונות הטובות בתולדות המועדון.

עוד בוואלה!

שון וייסמן קיבל את הציון הכי נמוך בויאדוליד: "לא בא לידי ביטוי"

לכתבה המלאה
אלי דסה שחקן ויטסה. Soccrates Images, GettyImages
חזרה מוצלחת מהקורונה. דסה היום/GettyImages, Soccrates Images

* עילאי אלמקייס חולה הקורונה עדיין טרם החלים ולא נרשם בסגל למשחקה של קבוצתו דן האח מול אייאקס. הקבוצה מאמסטרדם לא התקשתה מול קבוצתו של הישראלי, וניצחה אותה 2:4, כשכבר במחצית הוליכה אייאקס 0:4. הרביעייה של האורחת נכבשה בפרק זמן של 12 דקות, כשדושאן טאדיץ' פתח את מסכת הכיבושים, הונטלאר המשיך (22) וגם סיים (32), כשגם זקאריה לביאד (30) הצטרף לחגיגה של חבריו.

* איסמעיל ריאן שיחק 76 דקות בהפסד של אדנאספור 1:0 לאומרנייספור במחזור ה-15 בליגת המשנה בטורקיה. אדנאספור מדורגת מתחת לקו האדום, אבל יש לה שלושה משחקים חסרים וכשהם יושלמו, היא תנסה לברוח מהמקום שישלח אותה לליגה השלישית.

* אלון תורג'מן ישב על הספסל ולא שותף ב-1:1 של אוסטריה וינה מול לאסק לינץ, שהחמיצה פנדל בדקה ה-97 ופספסה הזדמנות לעלות לפסגת הליגה האוסטרית אחרי ההפסד המפתיע של זלצבורג.

* עדן שמיר לא נכלל בסגל של סטנדרד ליאז', שהפסידה בפעם השלישית ברציפות בליגה הבלגית - 1:0 בבית למוסקרון.

* פאסוס דה פריירה, ללא דור ג'אן הפצוע בקרסולו, סיימה ב-1:1 מול בואבישטה במשחק חוץ בליגה הפורטוגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully