וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן קיבל את הציון הכי נמוך בויאדוליד: "לא בא לידי ביטוי"

החלוץ הישראלי לא ייצר פעולות חיוביות נגד סביליה: "לא נכנס טוב למשחק ולא השתפר עד שהוחלף". בשלישי הוא יארח את ברצלונה

תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי חיפה על מכבי פתח תקוה 1:2 בחוץ/ספורט1

אחרי שכבש צמד שערי בכורה בניצחון על אוסאסונה במחזור הקודם בליגה הספרדית, שון וייסמן קיווה לייצר מומנטום חיובי, אבל רשם הופעה לא מספיק טובה ב-1:1 המפתיע של ריאל ויאדוליד נגד סביליה בחוץ אמש (שבת).

החלוץ הישראלי - שחקן הרכש היקר ב-92 שנות קיום המועדון - התקשה מאוד מול צמד הבלמים הפנטסטי דייגו קרלוס וז'ול קונדה, לא הצליח לאיים על סביליה והוחלף בדקה ה-73 כשקבוצתו הייתה בפיגור 1:0. את שער השוויון של המגן השמאלי ראול גרסיה, הוא ראה מהספסל.

ב-eldesmarque לא התרשמו מההופעה של וייסמן ונתנו לו ציון 4, הנמוך ביותר בקבוצה: "במחצית הראשונה הוא התקשה להיכנס למשחק, שיתוף הפעולה שלו עם מרכוס אנדרה לא עבד טוב והוא ביצע תיקול מאוחר. הוא לא השתפר גם במחצית השניה, למרות שריאל ויאדוליד כן שיחקה יותר טוב והחזיקה יותר בכדור".

שחקן ריאל ויאדוליד, שון וייסמן. Fran Santiago, GettyImages
"היה נייד, אבל לא בא לידי ביטוי בחלק הקדמי". וייסמן/GettyImages, Fran Santiago

גם ב-elnortedecastilla וייסמן קיבל את הציון הכי נמוך בוידאוליד. בעוד כל חבריו לקבוצה זכו לציונים שנעים בין 6 ל-8.5, הישראלי קיבל 5.5 ונכתב עליו בקצרה: "בעט רק פעם אחת לשער ולא התבלט עד שהוחלף"

ב"אס" כתבו: "וייסמן היה נייד, אבל התקשה לבוא לידי ביטוי בשליש האחרון של המגרש, האזור בו הוא אמור להיות הכי אפקטיבי. הבלמים של סביליה עשו מולו עבודה טובה".

ויאדוליד שעלתה לאחרונה מעל הקו האדום, עלולה לרדת מתחתיו שוב אם חטאפה תצבור נקודה או יותר נגד קאדיס הערב. ביום שלישי וייסמן וחבריו יארחו את ברצלונה המגמגמת (23:00) וינסו להפתיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully