וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.12: ריאל מתחרה עם ליברפול, קונטה רוצה את קאנטה

עודכן לאחרונה: 20.12.2020 / 10:46

איב ביסומה מברייטון מעורר עניין רב אצל הגדולות. מנצ'סטר סיטי מוכנה למכור את זינצ'נקו, מי יחליף את איביץ' בווטפורד?

תקציר ה-0:7 של ליברפול על קריסטל פאלאס/ספורט 1

שמועות

* ריאל מדריד הצטרפה למתעניינות בקשר האחורי של ברייטון, איב ביסומה. שחקן נבחרת מאלי נרכש מליל תמורת 17 מיליון יורו והשחפים לא יסתפקו בפחות מ-35 מיליון כדי לאפשר לו לעזוב. גם ליברפול, מנצ'סטר יונייטד ומונאקו מגלות בו עניין רב.

* לפי דיווחים באנגליה, מנצ'סטר סיטי מוכנה לשמוע הצעות על אולכסנדר זינצ'נקו. ארבע קבוצות באנגליה: וולבס, לסטר סיטי, ווסטהאם וסאות'המפטון מתעניינות באוקראיני בן ה-24, שיכול למלא כמה תפקידים במגרש וזוכה למעקב גם מקבוצות בגרמניה ואיטליה.

* אנטוניו קונטה סימן ארבע עמדות שבהן הוא רוצה לחזק את אינטר בינואר: מגן שמאלי, קשר מרכזי בעל אופי הגנתי, קשר יצירתי וחלוץ שיהווה גיבוי לרומלו לוקאקו. השמת הבולטים ברשימה: אמרסון פאלמיירי, אנגולו קאנטה, הקאן צ'לחנוילו וגרציאנו פלה.

איב ביסומה שחקן ברייטון. רויטרס
ליברפול, מנצ'סטר וריאל מדריד בעניין. ביסומה/רויטרס

* מי יחליף את ולאדן איביץ' כמאמן ווטפורד. לפי הדיווחים, המועמד המוביל הוא סיסקו הספרדי, שהיום עומד על הקווים של דינמו טביליסי. גם פול קוק, סלאבן ביליץ' ואדי האו ברשימה.

* ולנסיה חסרת האמצעים הכספיים, שוקלת להגיש הצעה לשחקן הכנף חסה, ששוחרר לאחרונה מפריז סן ז'רמן בעקבות הפרשה התורנית שלו. הספרדי בן ה-27 לא יעלה לקבוצה הבאה שלו דמי העברה ולכן הוא אטרקטיבי עבור העטלפים.

* פרננדו יורנטה הוותיק עשוי לחזור לאתלטיק בילבאו, בה גדל ושיחק בהצלחה גדולה בשנים 2005-2013. הספרדי בן ה-35 לא נמצא בתכניות של נאפולי ולא מקבל דקות משחק, והאקסית מגלה בו עניין רב. גם ריאל סוסיאדד בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully