וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו ילד הפלא הפסיד משחק פיפ"א אחרי 280 ניצחונות רצופים

אנדרס ויירגנג, נער דני בן 14, הפך לשם דבר בשבועות האחרונים, עם רצף ניצחונות יוצא דופן שהגיע לסיומו. איך? מפנדל של ברונו פרננדש כמובן

תקציר ה-0:7 של ליברפול על קריסטל פאלאס/ספורט 1

אם מסתכלים סביב בעולם הספורט, ניתן למצוא לא מעט רצפים מופלאים, הישגים יוצאי דופן שספק אם יחזרו. אחד מהם הגיע לסיומו אמש (שבת), כאשר נער דני בן 14 הפסיד משחק בפיפ"א.

לא נשמע מאוד מלהיב, נכון? אז הבא ננסח זאת מחדש: נער דני בן 14 הפסיד משחק בפיפ"א אחרי לא פחות מ-280 ניצחונות רצופים (!). כן, זה היה הרצף של אנדרס ויירגנג בן ה-14, שטאטא כל יריב שניצב מולו בטורניר Ultimate Team - עד שסיים ב-3:3 מול מנצ'סטר יונייטד. ממש כמו בחיים האמיתיים, גם בפיפ"א היה זה פנדל של פרונו פרננדש שהציל את השדים האדומים.

בזכות יכולותיו המדהימות, הפך בשנתיים האחרונות אנדרס לכוכב ויראלי, עם למעלה מ-55 אלף עוקבים בערוץ הטוויץ' שלו. בקבוצה משופעת הכוכבים שלו ניתן למצוא בין היתר את כריסטיאנו רונאלדו, ניימאר, קיליאן אמבפה וזינדין זידאן. ויירגנג נמנה על קבוצת ה-eSports של ר.ב. לייפציג, ונחשב לאחד הכוחות העולים בענף.

"אני מאוד שאפתן ואוהב להבקיע שערים", אמר לפני מספר שבועות הנער. "אני לוחץ בקו גבוה מאוד ושם לחץ על היריבים שלי. לפעמים אני מוביל 0:15 אבל היריבים שלי לא פורשים. אני מכבד כל יריב ופשוט רוצה לנצח, הלוואי ואישאר בלתי מנוצח הכי הרבה זמן שאפשר. המטרה שלי היא להפוך לאלוף העולם בפיפ"א".

  • עוד באותו נושא:
  • פיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully