וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלנית צ'רלטון שוחררה אחרי שהעלתה לרשת סרטונים "לא מוסריים"

5.12.2020 / 10:25

החוזה של מדלין רייט בת ה-22 הותר אחרי שצולמה שואפת גז מבלון ושותה בזמן נהיגה: "היא כבר לא חלק מצ'רלטון"

חברתה של מדלין רייט כדורגלנית אנגלייה מחזיקה גור כלבים בזמן נהיגה/צילום מסך

עם כל הכבוד לכדורגל נשים באנגליה, הרוב המוחלט של כותרות עיתוני ואתרי הספורט בממלכה מוקדש בעיקר לכדורגל גברים. אלא שביומיים האחרונים, ענף כדורגל הנשים במדינה לא יורד מהכותרות, ולא מהסיבות הנכונות, אחרי שצ'רלטון הודיעה על שחרורה של שחקנית הקבוצה, מדלין רייט בת ה-22, אחרי שזו העלתה שני סרטונים "לא מוסריים", על פי המועדון.

בימים האחרונים העלתה רייט שני סרטונים שונים שגרמו לסערה ברשת. בראשון היא נראית לוגמת שמפניה בזמן שהיא נוהגת, ובשני היא נראית שואפת חומר מבלון במהלך מסיבה שבה לקחה חלק. רייט לא התכוונה להסתיר את מעלליה ושיתפה את 50 אלף העוקבים שלה ברשתות החברתיות. בעקבות זאת החליטה קבוצתה צ'רלטון לשחרר אותה. יש לציין שזו לא הפעם הראשונה שהיא מעלה סרטונים מעוררי מחלוקת לרשתות החברתיות, אחרי שבעבר צילמה את חברתה נוהגת במכונית כשהיא אוחזת בגור כלבים במקום בהגה וננזפה על ידי קבוצה הקודמת מילוול.

"ברגע שנודע למועדון על הסרטונים, נפתחה חקירה", נמסר מצ'רלטון. "בקבוצה התאכזבו מאוד מההתנהגות של מדלין, שלא מייצגת את המועדון. החוזה של השחקנית הותר באופן מיידי והיא כבר לא חלק מאיתנו. חשוב לנו להדגיש שהתנהגות כזו לא מייצגת אותנו ולא מקובלת עלינו".

  • עוד באותו נושא:
  • צ'רלטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully