וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להתראות מספר 10": מחוות ברחבי העולם לזכרו של דייגו מראדונה

משחקה של יובנטוס מול בנבטו הופסק בדקה העשירית, בצרפת עלו עם חולצות לזכרו וקרלו אנצ'לוטי לא הצליח לעצור את הדמעות

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברנלי 0:5/ספורט 1

עולם הכדורגל ממשיך לזכור את דייגו מראדונה. אתמול (שבת) נערכו ברחבי העולם מחוות לזכר הכדורגלן האגדי שהלך לעולמו ביום רביעי האחרון, ונטמן בלילה שבין חמישי לשישי בבית קברות בבואנוס איירס, לצד הוריו. בליגות הגדולות של אירופה מצאו דרכים מקוריות לאזכר את מספר 10 האגדי, כשגם בליגות הפחות בכירות לא שכחו את הארגנטינאי ששינה את עולם הכדורגל.

במשחקה של אלופת איטליה יובנטוס מול בנבנטו נעשר המשחק בדקה העשירית כדי לכבד את מספר 10 שכיכב בסריה A במשך שבע שנים במדי נאפולי, אותה הוביל לשתי אליפויות. באנגליה נקבעה דקה של מחיאות כפיים לזכרו של מראדונה בכל המשחקים, ומאמן אברטון קרלו אנצ'לוטי התקשה לעצור את הדמעות. במהלך השבוע מאמן הטופיז ספד למראדונה, נגדו שיחק כשחקן פעיל: "הוא היה היריב שלי על המגרש, אבל הפך לחבר קרוב. הוא היה צנוע, והפסד גדול לכדורגל. הזיכרונות תמיד יישארו".

גם באיצטדיון על שם אלפרדו די סטפנו נערכה מחווה לזכרו של מראדונה, כששחקני ריאל מדריד ושחקני אלאבס עמדו דקת דומיה לזכרו של הכוכב המנוח, שחולצה שלו הולבשה על אחד הכיסאות ביציע. במשחקה של אלופת צרפת פריז סן ז'רמן מול בורדו שהסתיים ב-2:2 כששחקני שתי הקבוצות עלו עם חולצה עם תמונתו של מראדונה, עם הכיתוב: "להתראות מספר 10, נוח על משבכך בשלום!"

בקבוצה הארגנטינאית בה עבד מראדונה כמאמן ומנהל ספורטיבי, חימנסיה לה פלטה, נשמר תא הלבשה אחד עם חולצת המועדון הנושאת את שמו של מראדונה והמספר 10. שוער הקבוצה חורחה בראון עלה עם תספורת זהה לזו של דייגו מראדונה בשנת 1995, אז שיחק במדי בוקה ג'וניורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully